Aşk

Aşk başlamadan güzel, Kalplerde heyecan Bakışlarda korku olduğu zaman güzel... Birbirimize sezdirmemek için çırpınış, başkaları görmesin diye çabalayış, gözlerim gözlerinin içine değdiği zaman.Acaba neder? bana kızarmı,terslermi!!diye çabalar endişelenir insan.Kalbi pır pır atar onun için sadece o vardır hayat bitmiş, zaman başka bir diyarda akmaktadır.Oysa o kadar zor bir durum deyil, ama gelde anlat bunları kalbine.Yok hayır yalan ise yalan deyin,bence doğru.Mazallah yemeden içmeden,uykudan kesilir insan.Evrenin başka bir yarısında akar zaman.Kişi sadece sabah olsada,yada cama çıksada görebilsem der.Aşık mecnun misali kör olur.Bir meşale olup pervanedir ona.Hele birde güzel gözlerinde esir kalmış ise, işte yandığının resmen kanıtıdır.


Sessiz çığlıklar duyarsın bazen içinde... Nedensiz boşluklar farkedersin... Gülmek istemezssin... Aynadaki sen, sen değilsin aslında...İnanamazsın olanlara...Ve hayat işte geçer dersin... 1 gün daha gidiyor bugün hayatından... Eğer içinde tutmak istemediğin gerçekler varsa haykır... Bugün yapmak istediğin ama yapamadığın bir şeyi yap... Kimbilir belki gerçek mutluluk söyleyemediğin sözlerde, bakamadığın gözlerdedir.. Belkide doğru olanı ona yaklaşıp hislerini ve duygularını açmaktır.Aslında karşımızda'ki kişi oda aynı duygular içindedir ama sölemesi zor gelir,hatta utanır.Bir kere aşka tutulmaya gör alev alev yanarsın arkadaş.Ben bunu bilir bunu söylerim.Ateşlere düşmenin neslidir AŞK.Yaralara melhem dertlere derman kalplere yapılan büyülü,tılsımlı bir ilaçtır AŞK...


Aşk nedi?r Aşk özlemdir.. Aşk sevmektir.. Aşk çok sevmektir.. Aşk karşılıksız sevmektir... Aşk benim seni sevmemdir Aşk seni yüreğimde hissetmektir. Aşk sevgi ve saygıya dayalıdır.Zamansız gelir çalar kapını ansızın ve afansız.,Seni seviyorum dediğinde aynı şekilde iki insan birbirine işte o an,o büyülü an varyainsan kaybolur düşler gizemimde...

12 Ocak 2012 1-2 dakika 27 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 12 yıl önce

    aşk tek heceli bir destan sanki..sizde bunu hakkıyla anlatmışsınız..tebrik ederim 👍