Aşk

Bazen birisini çok seversiniz. Onu hep düşünür ve düşündükçe mutlu olursunuz. Her gece yatmadan önce bir dilek tutar ve gerçekleşmesini beklersiniz. Aşk'ın etkisiyle doğa ile iç içe olursunuz. Ay sevgiliniz,  Güneş  nöbetçiniz , postacı güvercinlerle haberleşir ve denizin karşısında şarkılar söylersiniz. Onun sevdiği şarkı, onun okuduğu kitap, onun izlediği filmler hep en sevdiğiniz şeyler olur. Hatta gerçekleşeceğini zannettiğiniz hayaller kurarsınız. Lakin o hayalleri tutmaya çalıştığınızda elinizden bir bir kayıp giderler. 

Sonra gün gelir, cesaretinizi toplayıp sevdiğiniz kişiye açılırsınız . Fakat beklemediğiniz  cevabı alınca kendinizi ölmüş hissedersiniz. O an ise tıpkı mutlu sonla bitmesini beklediğiniz aşk filminin mutsuz sonla bitmesi gibi sona erer. Artık o kişiyi düşünmek istemezsiniz ama onu unutmazsınız da . Gün gelir yatakta ağlar, gün gelir çok uzaklara dalarsınız . Ve sonunda bir bakmışsınız ki vücudunuz mum gibi erimiş bir deri bir kemik kalmışsınız. Ama hep sevmeye devam edersiniz ya , 

İşte  bu : AŞK 'tır .

01 Eylül 2020 1-2 dakika 13 denemesi var.
Beğenenler (5)
Yorumlar (6)
  • 3 yıl önce

    Aşkı öyle güzel tanımlamışsınız ki her ne kadar acı dolu olsa da insanın aşık olası geliyor tebrikler Gizli Şair...

  • 3 yıl önce

    Aşk bu vuslat olsa da olmasa da güzel gerçekten... Unutmak aşkın lügatinde hiç olmayan olmaması gereken bir kelime... Şimdiye kadar kim unutmuş ki kavuşamadığı, yerlere göklere sığdıramadığı o sevgilisini, biz unutalım... Şu kısacık dünya hayatına anlam üstüne anlam katan bir güzellik aşk... Aşk olmazsa meşk de olmaz demişler... Kısa olmuş yazı biraz daha uzun tutulabilirdi... Kutlarım yine de içtenlikle...

  • 3 yıl önce

    Tebrikler...