Aşk Limanı

Yükleme yapılmış bir yük gemisinin son dakikalarıdır artık aşk limanında.Yıllarca çuval çuval biriken acıların,öflkelerin intikamların ve pişmanlıkların taşınma noktasıdır,uğurlamasız ve vedasız.Bu sonsuzluğa gidiştir sessiz sedasız.Arkasından bir ağlayanı ,bir uğurlayanı bile yoktur ayrılıkların,çünkü ayrılıklar bir daha çiçek açmayan bir ağacın,toprağa gömülmesi gibidir.Ne kadar sulasan da ağaç ölü bir beden kadar ayrı düşer doğadan.

Zaman zaman buz kütlelerine zaman zaman buz dağlarına,çarpacak olsa da,bazen kızgın güneşlerin ülkesin de kavrulsa da gönlünün yelkenini artık açık denizlerin rüzgarına çevirmiştir.Deli rüzgar ve çalkantılı deniz onun yükünü,gideceği son limana kadar taşımakla görevlidir.Bir kaç limanda duraklamış ve başka yeni yolcular almıştır bu yolcu gemisi.İçeride bir de baktılar bir su perisi.Dilek çuvalı sırtında,beyaz kanatlarıyla uçarken içinden yuvarlanan bazı dilekler takılır,endişeli yolcunun ayaklarına,açıp okur dileği,ürperir içi.Hayatı boyunca hiç aşık olmamış birinin aşık olmaktır dileği.Gülüp geçer yolcu aşık olunca ne oluyor sanki üzüntüden başka.Sırayla takılır ayağına dilekler,bir çobanın kaybolan sürülerini bulmaktır dileği,başka bir dilekte hasta olan annesinin yaşamasıdır dileği..

Su perisi sokulur yolcunun endişeli kaygılı ellerine,alır toplar dilekleri yine çuvalına.Yolcuya sorar sen ne amaçla bindin bu gemiye,at bakalım der dileğini..Yolcu tasalı,yılgın bir şekilde yükünü boşaltmak istediğini söyler son limanda.Su perisi oysa der ki daha çok zamanın var nedir bu telaşın.Kalkar yolcu bir hışım,can hıraş uğraştığı bu hayat yolundan bezdiğini söyler...Su perisi son şans daha verir,dile benden ne dilersen......

yolcununn son dileği:

Artık yükünü alıp gitmek zamanıdır bu limandan
ALlah ayırmasın son nefeste hiç kimseyi imandan

12 Haziran 2013 1-2 dakika 74 denemesi var.
Yorumlar