Aşk Meşk

‎;**beyhude aşkları yok edeceğiz ..
.. gerçek olan kişinin birey kurtuluşu değil..
. bu ekonomikte olabilir önemli olan toplumun genel iktisadı ve kültürel özgürlükler
.. bireyi baz aldığında çıkılmaz bir sokak..
beyhüde aşkların toplumsal zaafların bireysel özgürlüklerin kurtuluşuna bağlamıyoruz
bu toplumsal özgürlüğün sevgileri aşk ı daha güzel beslediğini gerçeklığın bu olduğu bunu burjuva tarzında tanımlamanın bir boş bir aşk olduğunu söyleyebiliriz...
. buna yaşamın içindeki gerçeklerle uyuştuğu gerçeğini söyleyebilirim.
özgürlük olmayan yerde aşkın olmadığı gerçeği bunu bu sistem içinde tanımlamasıda yadırganmaz..
.. koşulların özgürlüğün sevgiyle aşkla ilişkili bibirinde ayrı düşünülmesi bizi dar çıkılmaz sonuca götürür..

ASIL KONU KONU ÖZGÜRCE BİR YAŞAMIN OLMADIĞI SEVGİLER AŞKIN SüLüK BİR YAŞAM OLDUĞU GERÇEĞİ..

görmek istemeyenler görmeyebilir **m.qözetlik

09 Temmuz 2011 30-60sn 7 denemesi var.
Yorumlar (2)
  • 12 yıl önce

    Breysel özgürlüklerle dolambaçlı ve uyuşuk farkında bile olunamayan hayatı satınalınmış alabildiğine kontrıollü serbestilerle de BİRBİRİNİ KABULLENEN ( yani aşkın toprağında halkalanan ) bir toplum hakkaten sonucu özgüürlükle bağlanmış bir sonucu elde etmiyor maalesef..Bugün sömürgeci batı toplumlarının gözalabildiğine savrulmuş saçılmış az-buçuk YEMLİKLER karşılığı oltalanmış olması ve bunun adını da insan özgürlüğüyle çekmecelemiş olması...Herhalde bahsettiğiniz hayal dünyasının erişkin insanı değildir...Yokluklar içinde...hele hele de insa yoklukları içinde züğürtleşmeyi zaten haklı olarak konunun ucundan giriş yapmışsınız. Kalanına bir kaç satır eklemek geçti içimden. Selamla ve sevgiyle...

  • 12 yıl önce

    katkılarınızdan dolayı çok tşkr özet olarak bir yorumdu denemeden ziyade sevgiler👧