Aşk ve Sevgi

Aşk'ın bir tarifi yoktur,sadece iki karşı cinsin birbirine olan saygı ve sevgisidir aşk.Bir tatlı gülümseme,güzel bir söz ile başlar.Düşünce yapıları aynı olan insanlar daha çabuk kaynaşır.Kısa zamanda bu sevgı saygı sıkı fıkı bir dostluk yolunda yol alır.Bazen ufak bir hediye,bazende bir buse ile perçimlenir.Öyle bir perçimlenir'ki,ufacık bir öpücük gönülleri fet etmeye hakim olur.Tarihte öyle aşklar vardır'ki anlatılmasına tarif bulunamaz.Kimi aşklarda kavuşma olmuş,kimileride ise hüsran yerini almıştır.Aşk bence yaşanması gereken manevi bir ruh ihtiyacıdır.Herşey o gözlerdeki bakışlarda olan kıvılcımda saklıdır.Öyle bir kıvılcımdır'ki tarifi imkansız bir acı verır insana.Yüreğini kasıp kavuran bir tayfun gibidir.Mazallah yemeden içmeden kesilir insan.Sadece sevdiğini düşünür ve onsuz geçen her anı boş bir zaman dilimi sanır.Aklında sadece sevdiği vardır insanın.Sevgiliye ne şiirler,ne ağıtlar,ne türküler yazılmışıtr.Kısacası aşk insanı kendinden geçiren,mutluluğa savurup sürüklüleyen bir ihtiyaçtır.
Mitolojide aşk tanrısı ^^Eros^^ bu konuda insanların taptığı doğa üstü bir güçtür.Gönüllere attığı sevgi oku ile insanları aşık ettiğine inanılır.Oysa oku insanlar kendi bakışları ile atarlar.Dudaklardan çıkan bir kaç tatlısöz,ateşli bir öpücük aşkın deyerini daha çok anlatır.İnsanlar aşkı heryaşta doyasıya yaşamalıdır.

Saygılarımla...

21 Temmuz 2011 1-2 dakika 27 denemesi var.
Yorumlar