Aşkın Diğer Adı...

Geçiyor zaman ömür dediğimiz nefesin içinden... Takvimden dökülüyor yapraklar tek,tek aylara, üstüme kusuyor yokluğunun morluğu. Sahte tebessüler yakalıyorum dost sandığım insanların dudağında. Sen gittiğinden bu yana harabeye döndü kentim...
Ayaklarım yürüme yorgunu şimdilerde. Umutlarımı kırıyor son sözlerin... Oysa biz savaşacak kadar bile yakın değiliz birbirimize sevgili! Bilirim uzaksın seni sevmelerime.
Aynalar puslu bakıyor yüz haritamın harabesine... Ah sevgili ah; söz dinlemeyen yanımı ateşe vermek istiyor akıl yanım, ayağım takılıyor yosun yeşili gözlerine usumda, sensizliğe düşüyorum, sensizliğie üşüyorum! Sonra sen oluyorum anlayışsız vurdum duymaz... Sonra kendime dönüyorum kırış buruş umutlarımın içinden seni çıkarıyorum en zalim yerinden vuruyorsun yine senli yanımı bana vurup seni acıtıyor içimde hissine vurmuyor sancılarım ben acıyorum yine!

Ne olur sevgili seni topla git benden! Ah benim sol yanımın ağrılı acısı...
Sen mi yar olmadın ben mi yarenliğie yakışmadım söylesene sevgili?... Hangi yüreğe yakıştı bana göstermediğin aşk? Ne zaman kayboldu aramızdaki fa ile la arasında sol anahtarımız...
Hangi flime baş rol oyuncusu yaptılar seni de bana figuranlığı dahi laik görmedin?
Hangi lugatın içine sakladılar adının harflerini de seni bulamadım, bulunmazım oldun yar!
Ah sevgili, sana yazmazsam yokluğunda mecaz kalıyorum kalıyorum mecaziyetimi hoş gör!...
Yok mu sanıyorsun senden başka sevecek Adem? İçim yine seni yazdırıyor parmaklarıma şiir, şiir...
Başımın bozkırlarında sana kavuşma düşlerim var... Ama, yedi tepeli kent saklıyor seni benden sevgili.... BULAMADIM! Seni bu kadar seviyorken başka mutluluk yakıştıramadım kendime.

Zamandan çaldım takvim yapraklarını... Kabuslarımı uykuma yaren eyledim, hafife almadım duyuları... Kara gecelerime yanan mum misali yandım sana; yanmadı aşkın ön adı, bunu öğrendim! Hiç bir yüreğe sığmadı yüreğim... Ah yedi tepeli kentim sende sığdıramadın beni yarimin yüreğine!... İlk defa ölümüne sevdim... Kadıköy iskelesinde doğdum, Eyüp'te can çekiştim, Bakırköy de aklımı yitirdim, sende öldüm... Seni beklerken sevgili.
Büyük bir mutluluk sandım seni satırlarda sevmeyi kelimeleri vurdum mutlu sandığım yanlarıma...
Canımı koydum yoluna çiğneyip de geçtin sevgili! Kaç sen attım içimin ışıksız dehlizine.
Sana kilitlenmiş yürek senden madasına atmıyor adımlarını mor ölüm yıksa da bedenimi...
Gerçeğimde olmayan yar, bari hayallerime ipotek koyma! ÖLÜMÜNE SEVDİĞİM SEVGİLİ........

24 Mart 2009 2-3 dakika 28 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 15 yıl önce

    Başımın bozkırlarında sana kavuşma düşlerim var... Ama, yedi tepeli kent saklıyor seni benden sevgili.... BULAMADIM! Seni bu kadar seviyorken başka mutluluk yakıştıramadım kendime.

    HEP DİYORDUM BU KALEMİN,YÜREKTEN TAŞAN SICAK DUYGULARINI NEDEN BU DENLİ ÇOK SEVİYORUM DİYE DEMEKKİ...YEDİ TEPELİ,MAVİ GÖZLÜM SEVGİLİM İSTANBULMUŞ DEMEKKİ Senin sevdiğinide İSTANBUL SAKLIYOR HAF,İZE HANIM

    İnan döktürmüşsün bu kadar başarılı bir deneme Bana kalem mi kırdırmak istiyorsun USTA İŞİ BİR DENEME BU İlk görüş yazan olmaının mutluluğuda bana ait oldu BENCE AŞKIN DİĞER ADI SENSİN HAFİZE SENSİN

    Bu bir ilt,ifat değil,doğru tesbittir kendine iyi bak kalemine,yüreğine kuvvet YAZMAYA DEVAM Yazmanın her çeşidi sana yakışıyor