Aşkın Şarkı Halleri - 1

Hayatın neresinde olduğunu bilemezsin. Yorgundur yüreğin gözlerin yaşlı. Alıp başını gitse de içindeki tebessümler, yüzündeki adı gülmektir bu acının...

Elindeki albümlere takılı kalır gözlerin o an son sözü çınlar kulaklarında. Yakarsın bir sigara. Bu gece bir başka çöktü içime diyip uykuların kaçar, kaçar da unutulur diyenlere bir rüya ki gelir geçer diyemezsin... Her aşk bir gün hayal olur, hayalinden gitmedikçe... Onsuz kalbin deli olup döner durur gecenin kör karanlığında.
Suçlusu şarkılardır, hatırladın mı eskiden geçmişteki günlerden. Ben sana âşık oldum, âşık oldum bir tanem... Ya da şiirler ilk mısrasında seni merdivensiz kör kuyulara düşüren...

Sanki hala ellerin onun kalbindedir. Gülmez yüzün, şarkımız hiç bitmeyecek diyip, dinledikçe tek başına.
Gözyaşların yetmese de bilirsin her kışın ardı bahardır, bu da gelir bu da geçer.

Bütün kapılarını açmışken gönlünün devlerin aşkı gibiyken aşkınız, gittiğinde diz çöküp yalvarmadıysan çaresizliğinden değil gururundandır... Çünkü sana yalan söylediler kaderden bahsetmediler... Aşkla birlikte bir çiftte ağlayan göz verdiler. Şimdi ağla ağlayabildiğin kadar demeye dilin varmaz. Beni ağlatan hayat gülsün sana. Ağlama göz bebeğim sana kıyamam esmesin gözlerinde eylül kokan rüzgârlar... Biliyorsun seni ben sonbaharda sevmiştim... O mevsimde sadece bizi hatırlatsın dersin bizden geriye kalanlar...

Ayırmasın Mevlam bizi ömür boyunca dediğin dualar üşür ellerinde. Kuşlar kadar olup bir yuva kuramamışındır onunla, yarım bir şarkı gibi kalmıştır sevdan dilinde. Geçse de o günler unutulmamıştır yeminler... Şimdi yokluğunun soğuk şehrinde ısınmak için yaktığın ömrümde hala adı tütüyordur... Hatırası ise hala boş kalan çerçevede...

Bazen gözyaşı olur, bazen içli bir şarkı her anını eksiksiz dün gibi hatırladığın... Dudaklarında tadı içinde dursa da aşkı, bir kırık kalptir kalan ondan geriye... O bir vefasızdı diyen şarkılara inat sorasın yine de
-söyle buldun mu aradığın aşkı, yoksa kaldın mı sende benim gibi boynu bükük gözü yaşlı tek başına-

Aşk dediğin laftır derler ya yüreğinin dili olsa da anlatsa ona
-kalbim boş kalır sanma diyemedim ah bu şarkıların gözü kör olsun, unutmak çok zor geldi anlasana. Diz çöktü ruhum gidişinle. Yürüyemedi bir başka aşka. Olamadı kalbim senden başkasıyla...
Hatırlar mısın bilmem yıllar geçti üzerinden yarınlar bizim demiştin yazık oldu yarınlara...

'Her şarkı bir hatıra, her hatıra bir gülüş, bin gözyaşı' unutma...

08 Ağustos 2012 2-3 dakika 40 denemesi var.
Beğenenler (6)
Yorumlar (5)
  • 11 yıl önce

    Şarkılar, hele ki aşka şarkıları zaman zaman yüreğimizi alabildiğine titretirler. Bir de o şarkının iki sevgili, aşık arasında hatırası varsa. Kimi zaman sevgili ile bir kafede dinlenmiştir, kimi zaman ev de, kimi zaman bir arkadaş toplantısında. Hani güzel de bir şarkı var ya ''Ahh bu şarkılarııın gözü kör olsuuun'' işte öyle akıldan bir türlü çıkmaz mırıldanır insan ara ara. Güzeldi tebrikler sana Arzu...👍

  • 11 yıl önce

    Ne güzel anlatmışsın , yazamadıklarımızı yazmışsın sustuğumuz ne varsa yazmışsın !

    Okudukça evet evet hakikatten öyle dedim.............

    🙂

  • 11 yıl önce

    çok yaratıcı bir fikir ve özgün bir yazı olmuş tebrikler 😙👍

  • 11 yıl önce

    👍Tüm sevda şarkılarından bir potpori dinlercesine,keyifle okudum:)..tebriklerimle..İhsan kardeşime selamı mı iletirsiniz..başarılarınızın devamını dilerim..

  • 11 yıl önce

    DENEME YAZIMIN KENDİ SESİMDEN VİDEOSUNA ULAŞABİLECEĞİNİZ LİNK ADRESİ http://www.youtube.com/watch?v=ZL3deDGq24A