aşkının rengi ne

Aşk,ebemkuşağının asıl rengi olan beyazın kırılmaya uğradığında ortaya çıkan ; un ufak olmuş renk cümbüşü gibidir.

Aşk, atmaya devam ettiği halde yaşamsal fonksiyonun yitirmiş bir yüreğe giydirilen kefendeki BEYAZ gibidir.

Aşk, sevdiğinin gözlerine bakarken kirpik uçlarından onun yüreğine akan denizlerin MAVİsi gibidir.

Aşk, kaçak sevdalar yaşayan köy delikanlılarının uzandığı kırlarda üzerine yattıkları YEŞİLlik gibidir.

Aşk,bitmez tükenmez bir fedakarlıkla her yeni doğan güne binlerce kilometreden ışığını saçan güneşteki SARI gibidir.

Aşk, sevdiğin insanın al yanaklarından bal dudaklarından yüreğinin heyecanlarına akan KIRMIZI gibidir.

Aşk,yanıp kor olan bir yüreğin geride bıraktığı küllerdeki GRİ gibidir.

Aşk, her şeyi kaybetmeyi göze aldığın bir KARANLIK gibidir.

Ve en nihayetinde ...

Hala görebiliyorsa yüreğin aşkın rengini aşık değilsindir.Çünkü aşkın gözü kördür...

31 Temmuz 2010 30-60sn 16 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 14 yıl önce

    Aşktan yana renkden yana Gayri sual sorma bana Dün bilirdim ama Bu gün bişi diyemiyorum. dermişim..

    Ve evet çok haklısın Aşkın gözü kördür, Çünkü; nankördür İçindeki sevgiyi öldürür.. :))))

    Harika 👍👍

    Saygılar