Atını Seviyor Ama Kovboy Değil

''İsrail’de arkadaşını ziyaret etmek isteyen kişi, atını asansöre bindirmeye çalıştığı sırada gözaltına alındı. Atın sahibi kendisini "Atı dışarıda bırakamazdım. Çok pahalı bir at. Çalınır diye korktum" sözleriyle savundu.'' BASINDAN

''İsrail'in başkenti Tel Aviv'de sıra dışı bir olay yaşandı. Arkadaşını ziyaret etmek isteyen bir kişi atını asansöre bindirmeye çalıştı. Olay anı apartmanın güvenlik kamerasına yansıdı. Görüntülerde, iki kişinin atı asansöre bindirmeye çalıştığı görülüyor. Yerel medyanın haberine göre, apartman sakinlerinin güvenlik kamera kayıtlarını inceleyişinin ardından durumun polise bildirildiği aktarıldı. Polisin iki kişiyi göz altına aldığı ifade edildi.'' BASINDAN

Eskiden Atını seven kovboylar vardı, herhalde bu muhteremin dedesi de onlardan birisi gibi... Demek ki her ülke de aklını peynir ekmekle yemiş insanlar var, bizim ülkede de olduğu gibi zaman zaman...

Bir zaman bizde de ineğini koyununu çok sevip evinin teras katına çıkartan çıkartmaya çalışan insanlar vardı hatırladığım kadarıyla... Araştırsınlar bakalım bizde ki adamlarla belki uzak yakın bir akrabalığı olabilir belki de...

Adam haklı bazı cins atlar, son model Mercedes'ten, Porsche'den bile daha pahalı. Kapının önünde de atını bağlayacağı bir yer yoksa ne yapacak adam? Haliyle ben bununla asansöre biner, arkadaşımın evine de girerim, diye düşünmüş...

Meşhur bir ata sözümüz vardır bilenler bilir ''Atın ölümü arpadan olsun.'' derler. Bu zatı muhteremin atının ölümü de asansörden olacakmış neredeyse... Son anda girdiği apartmanın kameraları görmüş de hem atı, hem de adamı kurtarmışlar. At zaten asansöre bindirilmeye çalışırken herhalde ''Ulan bu geri zekalı sahibimde zerre akıl yok.'' diye de aklından geçirmiş ihiiiiiiiihiiiiii diye de kişnemiştir bence...

02 Mayıs 2021 1-2 dakika 1372 denemesi var.
Yorumlar