Aynı Tuzak

Muhalefet partileri olark elbette kırmızı çizgileriniz var ve bunları koruyacak politikalar izleyeceksiniz,ancak ben naçizane bir tesbitimi size iletmek istedim :
Şu adı demokratikleşme paketi olan ambalajlanmış pkk dayatması paketinin yaratacağı olumsuz sonuçlar malum. Akp bu durumu telafi etmek için türbana çarşafa sardı yine. Oysa pakette başka naneler de var. Özellikle vurguyu türbana özgürlüğe yapıp kurtarmaya çalışırken, CHP nin sadece türbanı AYM taşıması bunlara koz verecek ve yıllardır yaptıkları mağduriyet edebiyatına devam edecektir..inanın ben tv izlemez oldum artık bıktım bu işten ..bizim yapacaklarımız snırlı;
Sizin durumunuz bir memurunkinden farklı .PKK güven timi kurmuş,söyleyen yok. Çekilmedi gören yok. Her şerefli asker içerde ve yargısız infaz edildi,adına yargılandı dendi didikleyen yok. Adına hukuk denen kavramın içi boşaldı ve içi fhukuk dolduruldu kimseler anlayamadan aslında gizli bir devrim yapıldı...Andımız kalktı(çok basite indirgeyeek ironik-alaysı bir dille kürdü,çerkezi neden kurban olsun türk varlığına gerekçesi ağızlarında) sesler çok cılız kaldı...Olimpiyatı alamayacaklarını aylar öncesinden biliyorlardı,milleti beklentiye sokup,sizleri,Gezicileri suçlu gösterdiler...Şantiye yakmalara devam ediyor itler,sınır karakollarından çekilmeler ve en önemlisi teröristi görmezden gelmeye mecbur bırakmalar askeri...ve suriye bataklığında rezil rüsvay olmuş bir zihniyet...teröristle elele vermeler ve sınır kapılarını yol geçen hanı eylemeler..asıl üzerinde durulması gereken bunlar olmalıydı...gözden kaçmadı ama onlar başka şeylerle göz boyamaya devam ediyor..lütfen müsade etmeyelim..memurluk bu kadar konuşturtuyor beni...elden gelen bu...

13 Ekim 2013 1-2 dakika 38 denemesi var.
Yorumlar