Aynur Ben Ve Kuş

Bilmiyorduk öfkeyi, kini tanıştık ikimiz de!
Hep aynı acıları yaşamışız bilmeden aynı kentte, iki sokak ötede evlerimz bizen eski belki de.
Gecede, kötü sesli bir kuş durmadan öten, duymasanda acıtır duygularımı sesinden; bir kanadı yalnızık, bir kanadı karanlık.
Sen susarsın bilirim söylemezsin acılarını kanla çizersin iç harita'nın sınırlarını.
Kalemimden kan damlar dayanamam senin yürek acılarına... Bende yalnızım sen kadar ağlama, ağlatma beni de... Gözlerinden ateş damlar sözllerinden acı tutamam,tesellisi yok bulamam.
İçin sevgi ile yıkar biriken nefretini... Hayat güzeldir her şeye rağmen tutun içindeki güzelliklere.
Bak, ötüyor O kötü sesli kuş yine; vurdum duymazlığa vurmuş kendini.
Sen hep böyle susacakmısın, bilmem hangi tarihin zamanında patlyacaksın.
En acı yalnızlık susmaktır bilirim, böyle durduğu yerde kanamamalı içindeki sevgi mevsimlerden renk çalıp çiçek açmalı rengarenk. İşimiz kolay değil arkadaşım yalnızız ikimiz de...
Bak şöyle etrafına kaldır başını canım; misafircilik oynamadın mı annenle el gibi...
Benim annemi düşün ya da kendini... Acı çektirme kendine susma hayata ne olur!
Kırılgansın hayata bilirim, önce içindeki dayanılmaz acılarına.
Bilirim içinden kopan kıyametleri üzülme desem de yakar canını...
Sen deniz kızısın; bilirsin sakin duran denizin dalgalarını.
Yaraların dıştan görülmez bilirim, için acır sızım, sızım öfkeden!
Ben de sen gibiyim be Aynur; acılarımız iki sus arası büyüyen bir gül.
Ve sevgi; açlıkta bulduğumuz bir dilim ekmek tadı...
Sevgiler yaşasakta zaman, zaman hayallerimizde, gerçeklerlerle hayaller uzaktır birbirine.
Borçluyuz hep hayata alacaklarımız nerde? Şaşırıyorum neden hayat bu kadar ağır indirdi tokatı ensemize... Neden vurdu sevgimizi şakağından daha sevdalarımıza doymadan?
Sana keşke acısız bir arkadaş olabilseydim, keşke mutlulukla, coşkuyla, sevinçle gelebilseydim, mutluluk ısmarayabilseydim acılı yüreğimden, açmasaydım derdimi üzmeseydim seni de.
Unut sana yapılan kötülükleri bırak Allah'a; yalnızlık Allah'a değil bizedir Aynur!
Haklısın güzel dostum; geceler çekilmez acıtır bizi...
Dilerim yakındır döner sevdiğin pişman olarak sana... Ben de yağmurla güneş öpüşürken doğan renklerden mutluluk ısmarlayacağım sana uzat gözlerini; al Aynur!
Şimdi haykır haykırabildiğin kadar bir daha uğramasın yüreğine acılar.
Artık şimdi uyu huzurla Aynur.

Çok sevdiğim arkadaşıma yazdığım ilk deneme yazım orjinalliğini bozmadan sizlere paylaştım.

2 Kasım 2004l

20 Kasım 2008 2-3 dakika 28 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 15 yıl önce

    Unut sana yapılan kötülükleri bırak Allah'a; yalnızlık Allah'a değil bizedir Aynur!

    Harikaa .kutlarım sizi