Ayrılık Enkaz`a Dahil(1)

Herşey sevmekle başlar.
Sevgiyle atılır aşk`a doğru ilk adımlar.
Aranan kan bulunmuştur;
"Aşk grubu herşey pozitif"tir artık damarlarda dolaşan.
Buldum!..buldum!..çığlıkları yankılanır yüreklerde.Bilim adamlarının buluş an`ıdır o anda yaşanan heyecanlar.
Sen ve ben parçaları birleşip; "biz"e dönüşmüştür kendiliğinden.
Sihirli, yeni bir dünyanın kapısından girmiştir, iki yürek el ele tutuşarak.
Real Dünya`dan çıkıp, hayal Dünya`sında yaşamaya başlamıştır sevgililer.
Sanki; Aşk hayal,yaşayanlar hayalet olmuştur.
Gerçek dünyadaki, çirkin kelimeler yoktur burada;Ölüm,ayrılık,acı,gözyaşı,ihanet v.s...
"Hayallere ve geleceğe dahil edilmeyen tek olasılıktır ayrılık.
Attila ilhanın "Ayrılık sevdaya dahil"şiirine inat yaşanır aşk.
Ayaklar yerden kesilmiştir ve Gökyüzünde, gönüller arası hava trafiği kurulmuştur.Kuşlar sevgi taşır iki yürek arasında.Gece olsa bile karanlık asla olmaz; çünkü ay yüreklerin çatısında lamba görevini üstlenmiştir.Uçan halı üstünde verilir; günaydın ve iyi uykular öpücükleri.Gökkuşağı renkleriyle boyanır canevinin duvarları.Beyaz bulutlardan takılır tülleri ve perdeleri.Yıldızlardan kolye yapılır, ak gerdanına takılır Prenses`in.
Gökyüzünde korku yoktur, gök gürleyip şimşekler çakarken.Sarılmalar korkudan değil; mutluluk pozları vermek içindir.
Bir melek hep hazırda bekler;Aşkın resmini çekmek için.
Ve
Haydi gülümseyin!.. der flaşı patlarken göğün...

19 Aralık 2008 1-2 dakika 9 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar