Ayrılıkların Kraliçesi

Pencerem açık yüzüme karanlıklardan sen çarpıyorsun. Hafifte rutubet odam duvarlarla sarhoş olup konuşuyorum.Galiba deliriyorum aklımı peynir ekmeğe meze yapıyorum.
Sessizlikte seni dinliyorum.Anlamsızlaşıyor gece resimler birer birer dile gelip sen diyor bana.

Mevsimlerde son-bahar olunca. Yapraklar savruluyor senin şehrine doğru bir ağaç arıyorum altında gölgeler olan. Kırıntılarında ayrılık olmayan , nehrinden sen geçmeyen. Solan güllerden duyduğum serenat. Bir operanın şefliğinde siyah-beyaz bahçelerin ortasından geçen "Ayrılık".

Baharları unuttuğum gözlerin cebimde duran tütünler , çarşafı çıkarttım biraz sarayım sende ol içinde.
Sende gir ciğerlerime durma öyle köşede bağır bağır ..
Sevmiyorum de..
Biliyorum bu ilk değil ayrılık beşiğinde sallanıp durmam.Önceden de kaderimin ayrılıklarında işkenceye maruz kalmıştım.
Bir soğuk suyun ardından biraz sıcak su ile kendimi unutmuştum.Sarhoşluğun koynunda ayık kalmakla mücadele etmiştim.
Nar ağaçlarının inceliğinden geçip kırmızlıkların da kalmıştım.Tane tane dökülüp ayrılıklara ağlamıştım.
Bir narın kırmızısında kanı kıskandıracak bakışlarda kalmıştım.

Geceleri matem koymuştum masama meze yapmıştım "ayrılığı" soframa simsiyah dipsiz bir kuyu.
Delik yamalı bir sevdanın hüznüne içmiştim.Karşımda duran duvarda resmin senden vefakardı çünkü olduğu yerde beni dinliyordu.
Peki sen son söz hakkını bile demokrasinin koynundan çalıp kendine uyduran.Sözlerden kaçıp ayrılığa sığınan.Kaçmayı da sevdadan sanan aciz bir sevdiğim..\Herkes gibi miydin oysa...

Tahta bir masada oturup ..
Denizi seyredip..
Düşüncelerimde seni aramak.
Bir rakı sofrasında .. balıkla sohbet edip onu acımasızca yemek gibi
Deniz hışırtısında seni aramak..
Taşlar savurmak ayrılıklara..
Nöbet tutmak..
Onca aşk öğretememişti...
Ayrılığı..
Bir geceydi senin gitmen..
Şimdi bütün geceler aynı..
Ben her gece aynı günü yaşıyorum ..Sen gittiğinden beri aklımı peynir ekmeğe meze yaptım..
Unutmak için geceleri simsiyah rakılara gömüyorum..Sarhoş olmak sarhoş olmak istiyorum...
Yazmak ..yazmak..yazmak istemiyorum seni..
Ayrılıkların kraliçesi...

23 Haziran 2009 2-3 dakika 12 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 15 yıl önce

    Aaaaahh Bunny aah yaramı deştim yavrum bu neydi yüreğine sağlık O masayı kurduğunda benide çağır çook ağlaşırız çook efkar basar dizmeler yapar naralar atarız CANooo yüreğine sağlık beğeniyle okudum gerçekten güzeldi kutlarım👍👍👍👍👍👍👍 Kardeşimmm Seni Sevgiyle Saygı ile Selamlıyorum neyse sen aldırma bizde bi araya gelince Kadehimizi Ebedi olmaya tüm gerçekleriyle gelenlerin Şerefini kaldırır ufak bir tebessümle giden Şerefi kıtlara tokuştururuz👍