Bahisler Kapanıyor

Yine hatıralarla boğulduğum bir gece daha. Yüzme bile bilmiyorum. Sonum kaçınılmaz. Kesin yine dibe vuracağım.

Parmak hesabına vurduğum her acının kesiği üzerine açtığım bahis kapanmak üzere...ruhum hapishane duvarları gibi;gün  sayan mahkumların çizikleriyle kaplı...

Bahisleri kapatmam gerek kanım giderek azalıyor, daha fazla devam edemem. içimde kalan tüm enerjiyi zorluyorum. Biraz daha haydi biraz daha...bir bahis daha. 

Sanırım başım dönüyor artık bu işe son vermeliyim.

Benim gibi hali kalmamış eskimiş sandalyemin tepesine tünemişim...haraketsizim.

Gidebilmeye halim olduğu ama cesaretim olmadığı zamanları düşünüyorum. 

Derin bir nefes çekiyorum ucunda ölüm yanan sigaramdan...üflüyorum  havaya.

Dumanı benden bağımsız ve benden güzel karışıyor odamın havasına. 

Içimde  bir kıskançlık beliriveriyor,

bağırıyorum serbest bıraktığım dumana.

Hey beni öldürdüğün yetmez mi? 

Bak balkon kapısı açık...

Çık dışarıya...

Karışma odamın havasına...

Benim odam benim havam...

Sesim yankılanıyor çıplak duvarlarda. Bir tokat gibi çarpıyor suratıma.

Birden tüm enerjimi emiyor içime dolan kasvet ve kimsesizlik...susuyorum dışarıya, konuşuyorum içeriye...

"Hiç değilse bir şeyim olsun şu garip dünyada" diye geçirince içimden, nasıl bir sızı doluveriyor ciğerime ciğerime...anlatamam.

"Işte tam sırası haydi gözyaşlarım bırakın kendinizi...neden bakıyorsunuz bön bön...daha ne bekliyorsunuz, daha iyi bir zaman yok, aksanıza" diye bağırıyorum...

Yine çıt yok tabii.Yine yankılanan sesim bir başına...gerisin geriye çarpıyor suratıma.

Ahhh  diyorum ahhhh sigaranın dumanına bile sözüm geçmiyor, baksana...

Bu kaybolmuş bedene nasıl söz geçireceğim..

Birkaç bahis daha yapmalıyım anlaşılan, bu kan bile çok bana... 

Tünemiş kalıyorum sandalyemin tepesinde, yeni bahisler, acı dolu birkaç çizik daha ruhuma, birkaç damla yok oluş odamın tabanında...

Bir nefes daha çekip, bırakıyorum dumanı havaya...izliyorum dumanın dansını  gecenin karanlığında...

Tüm bahisler kapanıyor...

Son 1 dakika...

07 Ocak 2020 1-2 dakika 96 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (2)
  • 4 yıl önce

    Bazı yazarlar vardır. Bunlardan biri Saramago. Ölmediyse iyi. Belki yazacakları vardır daha Körlük gibi Bütün İsimler gibi...Körlük başka bir canlılık Bütün İsimlerde içe dönüklük vardır...Sait Faik Abasıyanık mesela alır sizi bir kıyıdan dünyanın bir ucuna bırakır. Orhan Kemal - Kemal Tahir- Yaşar Kemal...Ortak özellikleri nedir sadece üçünde de "Kemal" olduğu için mi? Mücadeleci yazarlardır. Kürk Mantolu Madonna' yı unutmayalım ya da Murathan Mungan' ın sanırım Üç Aynalı Kırk Oda'sı...Öte yandan Tutunamayanlar' dan daha önemli olan bir kitabı daha var bence Atay' ın Korkuyu Beklerken...

    Biz de pek Deneme yazarları yoktur. Cemil Meriç ve Nurullah Ataç...Mina Urgan üçlüsü...

    Bir yoldur mesela Deneme yazmak. Yolun başıdır. Tıpkı tutulan Günlükler gibi...Yazı da aranan samimi mi sorusu? İçten gelen duygularsa okuyucuyu yanıltmaz. Bol bol yazmalısınız...Sevdim ben...