Bakışlardaki Cesaret


Arabesk Müziği sevmesem de sözleri çoğu zaman etkilemiştir beni ve benim gibi bir sürü insanı... Ferdi Tayfur şarkıya asıldığında ''Bakışlarıııııın bana biraaaaaz cesaret versinnnnn.'' diye, hemen de bakışlarından cesaret alıp da bir türlü açılamadığımız yüreğimizi açamadığımız sevdiklerimiz gelir aklımıza...

Oysaki dilimizden çıkacak iki hecenin ucundaydı sevda ''Seni seviyorum.'' bu iki büyülü kelimeydi işte hayatımıza coşku ve anlam katacak olan... Ne yaparlardı bize bir kere söyleyebilseydik... En fazla ''Ben seni sevmiyorum.'' derlerdi ya da ''Senin le olmaz arkadaş olarak kalalım daha iyi.'' derlerdi...

Şarkı bile öyle devam ediyor gidiyor ya ''Korkuyoruuuum sana aşktan söz etmeye beeeeeeeeeen.'' Hiç korkar mı insan aşktan? Aşk, sevgili yer mi adamı? Aşk sevgili yemez de o rededilme korkusu yok mu, işte o yer bitirir adamı... Ya gönlüme yıldırım hızı ile düşen kızın benden önce başka bir sevdiği varsa... Ya beni sevmiyorsa sadece arkadaş olarak görüyorsa... Hani derler ya ''Yiğidi kılıç kesmez bir acı söz öldürür.'' Durum budur işte...

Uykular kaçar mı, kaçar... Ağlar mı insan, sevdiği için, ağlar... Ben de ağladım, benim de uykularımın kaçtığı zamanlar oldu, sizinde bazılarınızın illaki olmuştur... Çok da iyi yüzme bilseniz, denizde açıldınız mı fazla, boğulur gidersiniz... Sevda da böyle durumlar olur zaman zaman, fazla açıldınız mı sevda denizinde fırtınalar çok olur, boğulur gidersiniz...

Kerem ile Aslı'nın aşkı, Şirin ile dağları delen Ferhat'ın aşkı, Leyle ile aşkından çöllere düşen Mecnun'un aşkı hep anlatılır durur da sizin aşkınızı kimseler ağzına almaz. Varsın almasın, varsın kimse bilmesin Allah'dan başka, aşkın o tertemizliği, kaybolur mu? Saklar durur insan kıyamete kadar onu yüreğinde... Kavuşamayan aşıkların sevdası da bir başka güzeldir her ne kadar içinde vuslat olmasa da...

Bir sevdiği var mıydı da yok muydu, belli bir saatten sonra artık hiç bir önemi yoktur... İstediği kadar şarkıda ''Bir sevdiğin vaaarsaaaa ne olur söyleeeeeee söyle söyleeeeee.'' desin Ferdi Tayfur... Sen onu sevmişsindir, o başkasının kollarına, aşkına yelken açmıştır... Her şer de bir hayır vardır da derler. Sonrasında nelerin yaşanacağını, kimseler bilemez, tahminde edemez...


23 Temmuz 2019 2-3 dakika 1372 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar