Bana Doğruyu Söyle

Dogrular, dogrular, dogrular... Hayattaki tek amacimiz bu belki de dürüst bir insan evladı bulmak.

''Bana dogruyu söyle Necmii !''

1) Bana doğruyu Söyle çünkü senin doğrularına ihtiyacım var.
2) Bana doğruyu Söyle çünkü yalan söylemiş olamazsın.
3)BAna doğruyu Söyle çünkü bir kere dürüst olmalısın
4) bana doğruyu Söyle çünkü gercegi biliyorum ama senden de duymalıyim
5) bana doğruyu Söyle çünkü acizligini görmek bana fetiş bir zevk veriyor.

Vs.. Işte bunlardır çoğu zaman doğruyu duyma ihtiyacımız. Dogruyu isteriz çünkü bünyenin buna ihtiyacı vardır. Yaradılisimiz gereği yalandan nefret ederiz. Alin size bir yalan daha. Yok öyle biir dünya! Bu insanlara söylediğimiz ölçme biçimi hepsi bu. Bizler, ölüköleler yalanı severiz. Hatta birçok kadın olarak tapariz ona. Yemin ediyorum tanrı olsa bu kadar sevilir. Düşünün bi sürekli doğruları söylediğinizi, içinden çıkamazsınız hayatın. Buna rağmen dürüst insan ararsınız. Benden tavsiye yok öyle biri, aramayın. En kutsal ilahe anne bile yalan söyler. Yalanı severiz sadece seytanlik var ya içimizde öğrenince doğruyu sırf ego tatmini olsun diye üste çıkmaya çalışırız.

`` Sen bana yalan söyledin necmiiii nasıl affediyim seni ühüüü ``

Necmininde çok umrunda! Aynı şey aynur icinde gecerli. Kısacası sayın dogrucudavut kardeşler, doğrularınızi alip gidin lütfen çünkü biz yalanı deli gibi severiz sizde buna dahilsiniz.

24 Haziran 2012 1-2 dakika 10 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar