Bayıldım Bu Muhtara

İlan aynen şöyle

KAMİL YALÇIN

ORUÇLU KÖYÜ MUHTAR ADAYI

BAŞIN DÜŞERSE DARA

KAMİL YALÇINI ARA

YARDIMCI OLSUN SANA

Benim espri yeteneği süper Artvinli hemşehrim Kamil Yalçın'ın seçim propagandası aynen yukarıdaki gibi. Ne de güzel anlatmış kendini sevgili muhtar aday Kamil Yalçın. Hitap şekli çok hoşuma gitti... Ben varım diyor ben varım, vatandaş başın sıkıştığı zaman hiç çekinmeden gel kapıma. Kapım ayrım gözetmeden hepinize açık...

Parti yok burada... İllaki sevgili muhtarın bir siyasi görüşü vardır. Gönlünde bir partiyi tutuyordur, ama Hazret Mevlana'nın özdeyişinde ki gibi ''Kim olursan ol gel ümitsizlik kapısı değil bu kapı.'' demeye getiriyor sevgili muhtar adayımız Kamil Yalçın kardeşimiz...

Oruçlu Köyü ki eski adı da Orcuh dur, bizim köy Sirya yani Zeytinlik ile komşu köylerimizdendir Artvin'de... Muhtar köyün mülki ve idari amiridir her durumda. Orada devlet otoritesini temsil eder. Tıpkı bir kaymakamın, tıpkı bir valinin temsil ettiği gibi...

Bizim oralarda olmaz öyle, devletten gelen paraların terör örgütlerine aktarılması ya da belediye araçları ile çukur kazılıp da oralara patlayıcı yerleştirilmesi... İnşallah bundan sonra Güneydoğu'da da görmeyeceğiz...

Kamil Yalçın hemşehrime muhtarlık seçimlerinde başarılar diliyorum. Rakibi varsa ki mutlaka vardır onlara da başarılar dilerim. Devletin ve halkın menfaatlerini her zaman kendi menfaatlerinin önünde tutarlarsa halkın ve de Hakkın rızasını kazanacaklardır...

28 Mart 2019 1-2 dakika 1371 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar