Bayramlar Bayram Ola

Bayramlar Bayram Ola

Bayramlar aziz Türk milletini dünyaya gösterdiği vitrinidir.Bu vitrinde görülen birlik beraberlik güçlü gözükmektir. İçimizde bizlerin yaşadığı bu bayram sevdiklerimizle beraber tüm ülkemizi kucaklamak yetimi öksüzü fakiri zengini sağını solunu doğusunu batısını birleştirmektir bayram.
1332 cihadiye ruhu gibi Çanakkale'de yaralıları iyileştirmek için verilen mücadelede sargı bezi bile kalmamış hemşireler elinde kolunda ne varsa satmış ve bu yaralıların içinde İngiliz askerleri de faydalanmışlar. Savaş bitiminde devletim onları onurlandırmak adına para teklif etmiş kendileri kabul etmemişlerdir Savaşta İngilizlerden kalan tüfeklerin namlularından nişane olsun diye torna tezgahlarında kesilerek yüzükler yapılmış kendilerine takdim edilmiş ve içlerine 1332 cihadiye yazılmıştır. Allah onlardan razı olsun Bu onurlu mücadelenin bu onurlu davranışı sayesinde bizler ne kadar göğsümüz kabarsa azdır. Aziz Türk milleti düşmanla amansızca savaşırken onların yaralı olanlarını bile toplayıp tedavi eden ve bu kadar yoksullukla beraber varını yoğunu ortaya koyan bir milletin evlatlarıyız. Asıl bayram vermekle ve sevmekle başlar. Doğusunu batısını kuzeyini güneyini birleştirmek ötekileştirmeden sen ben değil biz diyebilen idrak sahibi vatanını ,bayrağını ve o muhteşem dinini sevip yaşayan bir ülke olma hayaliyle peşi sıra sürüklenen insanlardan eylesin .
Mutlu bir çocuk, mutlu bir aile,mutlu bir Türkiye için gelin el ele verelim.
Nice mutlu bayramlara inşallah

21 Temmuz 2021 1-2 dakika 16 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar