Bazı Şeyleri Hasıraltı Ederken

Dikkat etmelisiniz, önce iyi bir hasır bulmanız lazım. Sonrada neleri hasır altı yapacağınızı tespit edip belirlemeniz lazım... Tabi bu arada hasırında çok kaliteli olması gerekir. Kaliteli olmayan hasırların altına bir şeyler süpürürseniz, kokusu çok çabuk çıkıyor, benden söylemesi...

Hasıraltı yapacağınız şeyler çok fazlaysa ve de aklınızda tutmakta zorlanıyorsanız, alın elinize bir kağıt kalem, tek tek not edin. En ufak bir detayı bile atlamayın, sonra o unuttuğunuz ve de hasır altına atmanız gereken şey rüyanıza filan girer de kötü mötü olursunuz...

Hasırı bir yerlere sermeden önce bir güzel süpürün temizleyin. Süpürüp temizlerken de hasıra haşin ve sert davranmayın... Hatta hasıra güzel sözler söyleyin moral vermek için. ''Canım hasır cicim hasır sen de ne hasırmışsın.'' gibi... Her ne kadar hasır bunu anlayacak kapasitede olmasa da, yine de sağı solu belli olmaz... Eeee hasır içinde kolay değil, bir dolu pisliği altına alacak, hem de her tarafı kirlenecek...

Bazı zaman devlet adamlarımızda kimi meselelerde bazı konuları hasıraltı etmeye bayılırlar. Onlar bayıldığı zaman, halkımızın bayılmaması mümkün müdür? Halkımızda seçimlerde devlet adamlarımızı geçmişte yaptığı gibi hasıraltı, hatta hasır üstü, hasır yanı bile yapar da, o duruma düşenlerin hiç biri nasıl olduğunu anlamaz bile...

Bir de turistik yörelerde satılan hasır şapkalar vardır ki siz o şapkadan bir tane satın alıp da kafanıza geçirdiğiniz zaman hasıraltı olmuş sayılmazsınız... Bu durum KHK yani kanun hükmünde kararname ile yasaklanmıştır... Hasır Şapka, sizi çok güneşli havalarda da çok iyi korur, bunu da unutmamalı...

Hasıraltının daha da altı var mıdır, yok mudur orasını bilemiyorum... Hani nasıl apartmanlarda zemin kat var, bir de zeminin altı var, bu da öyle bir şey mi acaba, diye de düşünmeden edemiyorum... Bazı meseleleri hasıraltına atmayı sevenleri zaman zaman milletçe sandık altıda yapmak lazımdır...

12 Ekim 2022 2-3 dakika 1375 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar