Beklerim Bin Asır Aşkıma Karşılık

Seherde Güle vurulmuş bir bülbülüm. Ne yapapabilirim bülbüller yanık yanık öter. Bende gül dalında diken üstünde güle hayran, bağzen ağıt yakarcasına bağzen gönlümü uyuturcasına nini söylerim kah sana gah bana söylerim. Türkülerin en güzelini sana, ağıtların en acılısını bana söylerim benim dilimden bir tek bülbüller anlar. Gül dalında şakımak, ona engüzel gazeli yakmaktan başka ne isterim.
Kimi zaman maniler dizerim gönlümü avutur casına. Dertli dertli gezer seni görünce neş-emin sevincimin sesi olu verir. Kanat çırparım, ıslanırım yağmurlar altında. Asırlık bir bekleyiş, bilirim gül diken bir de ben............

Senden bana en güzel hediye, solmamandır gönlümde. Her bahar tazelenirsin gönül hanemde. Bunu ancak güller bilir, güle naz ederim kimi zaman kimide küser gibiyimdir, kıyamam ben asla gülüme. Naz niyaz sanadır aslında kapında bir nevi aşk dilençisiyim dilenirim aşkını. Sende her bahar yenilersin yüreğimde kangülü sevdanı. Beyazı, sarısı kıskanır olsun kıskansınlar ben kırmızıya sevdalı. Kanımı damarlarımda dolaştıran o aşka vurgun ve yaralı.......

Beklerim bin asır seni belki uykuda belki yanında, asırlık uykudan uyandığımda kıtmır sadakatinde kapındayım bak gitmeyeceğim sen kovsanda hiç bir yere..................

Diledim seni, seni senden istedim ''hoş geldin gönlüme''......Gül ağacını yuva yaptım kendime ...Dönüp dolaşıp yine geleceğim gölgene.....

25 Şubat 2010 1-2 dakika 23 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 14 yıl önce

    Gül alırlar gül satarlar gülden terazi tartarlar, ne güzel bi yazı böyle içime çeke çeke okudum...