Belden Aşağı Muhabbet Edelim Biraz

Menüsküs olmasam da dizlerim zaman zaman ağrıyor. O zamanda ne oluyor haliyle merdivenleri çıkarken zorlanıyorum bayağı... Yaş kemale erdi mi oluyor böyle şeyler. Gerçi şimdilerde yaş ile ilgili yeni kriterler ortaya çıkmış 79 yaşına kadar kadın erkek orta yaşlıymış diyorlar...

Bazen halı saha maçı yaparken baldırlarıma kramp girdiği filan oluyor. Haliyle insanı hoplatıyor bir müddet. Sonra ovalıyorsunuz geçiyor. Kış geldi kapıya dayandı, yavaş yavaş içlikleri çıkartıp bacağımıza takmak lazım. Delikanlılıkta böyle bir şey bilmezdik de yaş ilerleyince hele de Ankara'nın ayazında vallahi de üşüyor insan yahu!

Topuklarımda ve ayağımda çok yol yürüdüm mü nasırlar oluşuyor bazı zamanlar. Banyo da onu da ponza taşı ile yok etmeye çalışıyoruz. Nasırları kimi zaman kesiyoruz ama uzmanların dediğine göre kesmemek lazımmış...

Aşil tendonu dediğiniz yerden de en çok futbolcular ve sporcular sakatlanıyor. Gerçi şimdilerde spor hekimliği çok gelişti. Sahada maç yaparken masör ya da kulüp doktoru yanınıza gelip bir şeyler sıkıyor ve orayı hemen rahatlatıyor...

Çok iyi tek ayak çift ayak top sektiren arkadaşlarım vardı benim. Biz yetenek fakiri idik daha o zamanlar ayak topunda... Bir çokları kulüplere gittiler daha da geliştirdiler kendilerini profesyonel futbolcu olma yolunda sağlam adımlar attılar, müthiş paralar kazandılar bu işlerden...

Çorapları da sık sık değiştirmek gerekir diye düşünüyorum. Tabi ki ayaklarınızı da temiz tutarak bu işi yapmak en akıllıca olacaktır... Bu arada ayak tırnaklarınızı da sık sık kesmeyi unutmayın. El tırnaklarınızı da kesin diyeceğim ama, el tırnakları belden yukarı kısımlara geldiği için bir şey söylemiyorum, onu da başka bir yazımızda hatırlatırız. Umarım beğenmişsinizdir belden aşağı sohbeti mi?

06 Kasım 2019 1-2 dakika 1372 denemesi var.
Yorumlar