Ben de Biraz Layk Mayk Alsam

Allah'ım ya rabbim bu magazin, pardon mag/hazin programlarına bayılıyorum. Hatta bayılmakla da kalmıyor bayıldıktan sonra ayılmaya çalışıyorum, ayılamıyorum. Düşünün yani o kadar fazla bayılmışım...

Sanatçı müsved.... pardon sanatçılar layk mayk almaya bayılıyorlar sosyal medyada... Tamam da o laykı alıp da nerelere gideceksin be ablam? Hayır aldın laykı diyelim sonrasında o laykları korumak bir şekilde saklamak biriktirmek de lazım. Sonrasında bozdurur bozdurur harcarsınız. Layk bu öyle kolay alınır mı?

Ben niye alamıyorum arkadaş layk mayk yahu! Demek ki bu layklar çok pahalı ya da çok gizli verilip, alınıyor, aklıma da başka bir şey gelmiyor. Peşin mi alınır kredi kartı ile mi alınır bu layklar? Bankadan layk kredisi çeksek olmadı, ha bir de bankalarda layk kredisi diye de bir kredi var mı, yok mu? Bunu da bir araştırmam lazım...

Allah aşkına, arkadaşlar, dostlarım, kardeşlerim fazla laykınız maykınız varsa biraz bana verseniz de ben de layk sahibi olsam. Nasıl, öyle birilerinden layk mayk alınmıyor mu? Tamam nereden alınıyorsa onu söyleyin bari de ben de gidip oradan alayım. Sosyal Medya'da bir sürü gerzek tip layk alıyor benim onlardan neyim eksik abi, bana ne bana ne ben de layklanmak istiyorum...

Bir zamanlar birileri, başka birilerini mermi manyağı yapmak için büyük çaba sarf ediyordu, hadi siz de beni layk manyağı yapın anacağım... İllaki sosyal medyadan mı layk alalım? Şimdi bir büyük markete filan gitsek oradan da layk alamaz mıyız? Nemenem bir şeydir bu layk? Aman ha aman, sosyal medya bu, parasız pulsuz kalında sakın ha sakın layksız kalmayın. Sonra maazallah psikolojiniz yerlerde filan sürünür de bir daha toparlayamazsınız kendinizi...

31 Mayıs 2021 1-2 dakika 1372 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar