Ben Seni Sevdim

Ölüm'ün sıcak ellerine değdi ciğerimden nefesim, ayağımdan saç telime acıdım.
Bu gidiş başka gidişti sevgili bu gidiş başka bir gidişti sanki! Ölümden öte bir köy var mı aşk'a boyun eğince? Atamadım, sineme sinen singin sevgini. Bugün umutlarımı bohçalayıp yıldızlara kaldırdım.
Hapset sevgiyi yüreğine tut orada saklayabilirsen!
Nadasa bırakılmış bir toprak tarihi geçmiş bir sevda...
Çok ağır ödendi bu aşk'ın faturası... Oysa yaşamak vardı seninle bu nadide aşk'ı.
Şimdilerde, kendimi diriltecek kadar ölü, seni ölümüne sevecek kadar deliyim ben!
Tükettim yalnızlığa harcadığım zamanı zaman içinde...
Aklım'ın sıhati bozuldu son günler de sıhatsizim bu günler de.
Sen hala hiçbir şey susuyorsun sorularımın yanıtsızlığına, bilmiyorsun kaç kez öldüğümü!
Sen sustukça büyüdün, ben yazdıkça yok oldum... Silgiler yetersiz kaldı hatalarımı silmeye, mısralarım da! Yüreğimde büyüttüm seni, kayıda değer mi bulmazsın sevgimi yoksa?
Bir istasyonda çıktın karşıma ve karıştın hayatıma! Sesine titredim soğuktan kardan fazla.
Sakladım, saklandım asırlarca hayattan kendimi... Ben hapsttim sevgimi sen gelene kadar...
Şimdi, martıların kanatlarına bak, sana sevgimi getiriyorlar çığlık, çığlığa!
Sağ omuzum'daki melek kadar yakınsın yüreğimin kılcalına; ya sen kimlerlesin?
Sola dönüşü olmayan tabeladan sileceğim adını ve, öylece kaybedeceksin beni.
Ben koymadım ki yolları, dağları kilometreleri araya!
Neden bitsin dediğim yerde bitiremiyorum bu sevdayı?
Girmemeliydin kulağımdan yüreğime; beynime can taşıyan damarlarımı zorlamamalıydın beyin çeperlerimi yırtarcasına. Ve ben kilometrelerce uzaktan sevmemeliydim seni!
Kör kurşunlara gelecek yüreğim bir türlü vazgeçmiyor senden.
Fişini çekiyorum hayatımın canım yoruldu bu aşk'tan artık çıkıyorum hiç giremediğim hayatından...
ALLAH'A ISMARLADIM....

11. 1. 2009

11 Ocak 2009 1-2 dakika 28 denemesi var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (3)
  • 15 yıl önce

    Ben Seni sevdim,yazımı okuyanlara gönülden teşekkürler... Gözlerinize ve yüreğinize sağlık.

  • 15 yıl önce

    Fişini çekiyorum hayatımın canım yoruldu bu aşk'tan artık çıkıyorum hiç giremediğim hayatından... ALLAH'A ISMARLADIM....

    MUHTEŞEM BİR FİNAL Böyle ustaca bir denemeye böyle bir finalle nokta koyabilen kaç yazar vardır... Bir şaşkınlık anındayım...demek benim şiirin kraliçeliğine layık gördüğüm bu şaire,usta bir yazarmışta haberim yokmuş HARİKASIN HARİKA Sözün bittiği yerden yazıyorum

  • 15 yıl önce

    Bugün umutlarımı bohçalayıp yıldızlara kaldırdım. bu kadar güzel bir deneme niçin yorumsuz kalır diye sormadan edemiyorum kelimeler ince elenip sık dokunmuş yuregınıze sağlık tebriklerrrr👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍