Benim Hiç Babam Olmadı ki ...

Ben babamı ateş böceğinin yaydığı ışınlara, gamzeli beyaz meleklere, dağınık sedalara ve yasak iliskilere kurban verdim. Babanın ne olduğunu ve ne işe yaradığnı hic bilmedim.

Benim varken yok olan zavallı bir babam vardı. O kadar korkak bir adamdı ki dayılarımın rüzgarından dedemin kesip attığı tırnaktan korkarak beni görmeye gelmemişti.

Benim hic babam olmadı ki, bana babanın ne olduğunu babanın neler yaptığını ve ileride baba olacak bana babanın vazifelerini anlatmadı kimse görmedim bilemedim çünkü gelip beni görmekten korkan aciz ve korkak bir adam vardı baba sıfatında yaşayan.

Benim hiç babam olmadı.ilk adımımı attıgımda da yoktu, kosmak icin cırpındıgımda 'dur oglum kosma dusersin diyecek' düstüğümde de kaldıracak, bir babam olmadı hiç benim hayatta...
İlk doğum günümde de yanımda değildi, ilk dişim çıktığındada, Hatta ilk baba dediğimde, çok ateşlenip hastaneye gittiğimde, baba diye bilmeden sayıkladığımda, yoktun olmadın olmak istemedin yanımda.

Gün oldu anneme kızdın gün oldu dedeme gün oldu anneanneme ve beni görmeyerek beni değil kendini cezalandırdın sen aslında. Ben bir daha bebek olmayacağım ve ben bir daha baba demeyeceğim çünkü ben seni sonsuza kadar bir daha hiç sevmeceğim....

Ne acıki benim hiç babam olmadı. Hiç diyemedim ben baba diye. Seslenemedim babacım gel diye...Canım acıyor bazen düşününce. Ben seçmedimki seni benim babam ol diye.

Ben daha bebeğim iki yaşındayım. Ama ben babamı istiyorum. Korunmam kollanmam gerek. Benim babam senin babanı döver demem gerek. Ben küçüğüm ben meleğim ben annemin biricik bebeğiyim.

Kocaman ellerine sığınmak, ona dokunmak ve sarmalanmak istiyorum.Ama o beni yok sayabilecek kadar ruhunu şeytana satmış, evladına sırt dönecek kadar kalleşle yatmış, adiliği maharet sayacak kadar pervasızlaşmış...

Yazık ki babam benimle uğraşayamayacak kadar ışınlı kılıçların, gamzeli meleklerin ve zavallı sedaların peşinde koşuşturup duruyor tıpkı ateş böceği misali...

13 Ocak 2011 1-2 dakika 2 denemesi var.
Beğenenler (4)
Yorumlar (6)
  • 13 yıl önce

    insan bir defa doğuyor ve bir yaşantı hakı vardır

    yaşantındaki bazı durumlar yaşantının parçası olan şeyleri insanın kendi

    seçme hakkı yok malesef baba anne seçimi kız erkek doğma gibi vs.

    şiirde söz konusu vefasız ve sorumsuz bir baba kerekteri söz konusu

    olduğu için yorumumuda bu olumsuzluk üzrenden yapmak istiyorum

    baba bir cocuğun olmazsa olmazlarından bir çok duyguyu cocuk babadan

    alır güven korku sevgi şevkat gibi insanın hayatında olmazsa olmaz

    duygular bunlar bu duygulardan mahrum bir cocuğun yaşayacağı

    yaşantı ne kadar sağlıklı olacaksa şiirdeki feryat eden cocuğun yaşantısıda

    o kadar sağlıklı olur.onun için kendi zevki keyfi için tüm ailesini hiç sayan

    bir sorumsuz babanın haline acırım.ben bu konu hakındaki düşüncem

    yaşadığım hayat cehenem azabıda olsa cocuklarımı babasız bırakmamak

    o yaşantıya katlanmak gerek diye düşünüyorum.

    dram dolu çok güzel bir öykü güliz

    yüreğine sağlık kutlarım

    sağlıkla hep mutlu kalın

  • 13 yıl önce

    çok tşk ederim yorumunuz için. öyküden ziyade tamamen yaşanmışlıktan yola çıkarak kaleme aldığım satırlar diyebilirm....

  • 13 yıl önce

    Çok güzel ifade etmişsiniz,👍

  • 13 yıl önce

    Babasız yaşamak veya annesiz... Duvarları yıkık bir ev gibidir. Onlarsız her zaman sırtı yere gelir çünkü tek dayanaklarımız onlardır. Ki zaten onlar bizim doğmamıza neden olmadılar mı?

    Ben küçük yaşımda annemi kaybederken uzuvlarım eksik gibi geliyordu hala da özlemini çekiyorum, babama gelince O bir melekti bana hem annelik hem de babalık yaptı. O da göçüp gitti. Tüm ölmüşlere Allahtan rahmet diliyorum.

    Patetik bir yazı ve hayatın bir kesitinden hazin bir yazıydı.

    Acınıza ortak oluyor ve hayata en sıcak yanıyla sarılmanız temeniyle...

    selamlarımla

  • Yazık ki babam benimle uğraşamayacak kadar ışınlı kılıçların,gamzeli meleklerin zavallı sedaların peşinde koşturup duruyor tıpkı ateş böceği misali.....🤐🤐

    şairem bogazım kurudu inanın yaşanmışlıklar gün gelir icini acıtır ve haykırmak istersin tüm kinini ve nefretini kusmak istersin yüzüne ?.. bu yaşam bana mı ait ve sen bu hayatı hak ediyormusun diye ?. o kutsal babalık duygusunu yaşamayı bile beceremeyen hoş seda avuntu sahiplerine söylenecek ne bir söz nede bir kelam var aslında böylesi kutsal bir görevi yerine getiremeyn ''zat '' en güzel payeyi aslında size vermiş
    ''hem anne hemde baba '' olmayı layıki ile yerine getiren gercek sahibi size...👍 kutlarım şairem bu güzel duyguları bizlerle paylaştıgınız için saygılarımı bıraktım sayfanıza..👍