Benimle Oynarmısın?

Hala mı korkuyorsun benimle yüzyüze gelmekten?
Sen de biliyorsun gözler yalanı bilmez hangi renkte olursa olsun: Öyle ise bağla gözlerimi gözlerine değmesin; olur ya içine içine bakarsın, nihayetinde sen de bir insansın senin de solunda bir kalp var. Ellerimden bağla beni demir parmaklıklara olur ya dokunmaya kalkarım ellerine, ellerin titrer... Çıkmak isterim yüreğinden aşağısı uçurumdur düşerim; düşsem de ölürüm düşmesem de...
Beni senden koparan tüm sebepleri dik akına hiç sökülmesin, bütün çıkarlarını yaz notlarına silinmesin. Süslü kelimelerle konuşma bana gözlerini kaçırma benden yeter!
Geleceksen bir an evvel gel, zaman karışık vakit dar... Çocukluğum büyümeden saflığım kirlenmeden deliliğim aklına kavuşmadan gel!...
Üç yanlış bir doğruyu götürdü hesabını yapma...
Yanlışsız insan olmaz bu karışık dünyada.
Biliyorum sevmezsin eleştirilmeyi, korkma ben de sevmem eleştirmeyi.
Sevenler hep aldanmışlardır asırlar boyu bir söze bir göze... Hep umut vardır yüreklerinde seven kolay affeder son nefeslerinde olsalar bile...
Gel biz de oynayalım bu oyunu hislerimizi kirletmeden... Var mı cesaretin?!....
Bekliyor olacağım seni bıraktığın o yerde.

13 Temmuz 2010 1-2 dakika 28 denemesi var.
Yorumlar