Beyaz Atlar İsyanlarda

Ben Cihanbatur beş yaşında bir İngiliz Atı, güzel bir kısrağım . Dedelerimin dedelerimin 36. Kuşaktan dedesi paşa baturdan beri rengimiz hep beyazdır bizim. Yalnız biz bu masallarda ki prenslerden hani şu Beyaz Atlı Prens diye adı geçen Prenslerden şikayetçiyiz...

Bu prensler hep mi beyaz atlara binerler? Nedir bu bizim Beyaz Atlı Prenslerden çektiğimiz? Daha da çekeceklerimiz var mı, onu da bilemiyorum... Herkes, hele de genç kızlarımız, evlenme çağlarına gelince, mutlaka Beyaz Atlı bir prens bekliyorlar, onlarda beyaz bir at yerine, beyaz bir Mersedes ya da BMW ile geliyorlar kapıya dayanıyorlar...

Yahu arkadaş, kahverengi renkte atlarda var, siyah renkte atlarda var, biraz da onlara binse bu beyaz at meraklısı prensler... Vallahi prensleri sırtımızda taşımaktan yara bere oldu sırtımız. Bir de ağırlar, bir de kilolular ki sormayın gitsin... Şimdi gidip bir de prensesleri alıp bindirdiler mi, ağırlık iki katına çıkıyor haliyle, zor oluyor bize de...

Hayır bir de niye hep prensler biniyor. Prenslerin kız kardeşleri var prensesler, onların akrabaları var, amca çocukları, dayı hala çocukları, onlar niye hiç binmiyor bu beyaz atlara, onu da anlamış değilim billahi...

Genç kızlarımız illaki beyaz atlı prens beklerken, her zamanda gelemiyor bu bekledikleri prens beyaz atla... Hayır baktın prens beyaz değilde kahverengi ya da siyah bir atla geldi de seni istedi, o zaman hayır mı diyeceksin? ''Beyaz ata binip de gelmezse şuradan şuraya adını atmam.'' dedin mi prens de sana bir gıcık kaptı mı, atını dehler gider diyeyim sana mal mal bakarsın arkasından.

Keşke gelse de bir prens, atının rengi mengi fark etmez, atının terkisine atsa bizi götürse diye bekleyen dünya ahret bacılarım, size sesleniyorum buradan. Adamın atı yok, farz edin fakir bir prens, arabası da yok Hacı Murat gibi, yayan gelmiş kapıya dayanmış sizi de sevmiş, he deyin elinden tutun kısmetinizin, basın gidin yahu! Beyaz atlar, benim hemcinslerim de biraz rahata ersin canım. Hem siz arpa fiyatları saman fiyatları, seyislerin maaşları ne kadar biliyor musunuz? Bilmiyor musunuz? Ben de bilmiyorum hakikaten yahu...

26 Haziran 2020 1-2 dakika 1372 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar