Bir B/ölümlük Deneme

Beni ağlatan şarkıları seviyorum. Mazoşist bir çift gözüm var. Ya da tüm suçlu solumda y/atan bir hastalık...
Bilemiyorum.

Tarihi sağ omzunda duruyor güncelerimin. Her biri dimdik, yaşadıklarımı ve hissettiklerimi anlatırken. Öylece seyredebilmek için yazmıyorum zamanı. Aslında ben yalnızca hatırlayıp ağlamak için yazıyorum. Azalmasın diye içimdeki acın. Acını bile sevebilmek duygularımın bedenime yaptığı en büyük kötülük. Her hatırladığımda bir b/ölümlük.

Bazen çok özlüyorum ama güller kurutmuyorum sana sayfalarımın arasında. Ben sana sesler susturuyorum en bağırmak istediğimde. Varlığına çelme takan haylaz çocukların hırslı gülüşlerini susturuyorum en çok. Düşürmemek için seni aklımdan. Düşünmemek için yokluğunu. Üşümemek için...

Sonra hep kabul ediyorum, içim. Sen seviyorsun ellerimin içini. Avuçlarımdaki hisleri sen sahipleniyorsun farkında olmadan. Sen dokunuyorsun okunmayan kelimelerime en çok. Sen, yazı sonbahardan eleyip ekliyorsun kışın ortasına. Bir çiçek büyütüyorsun, adı sen olan. Solmayan.

Biliyor musun?
Geçmiyor geride kalan yaralarımız. Kitaplara paragraf olmayı bekleyen yeminlerimiz. Acıdıklarımız, acıttıklarımız. İki damla göz yaşının hesabı bir yabancı selama bağışlanmıyor yalancı satırlarda. Ve bir yalancı selamı bağışlamıyor yabancılığın.

İnan bana hüznümü saklayacak kadar suskun değil gözbebeklerim. Gözlerim kapatmıyor içindeki yaşların çıktığı kapıları. Kilitleyemiyorum ayrılığın hüsranlı kirpiklerini yokluğuna. Alışamıyorum olmayışına. Yanımda, içimde, avuçlarımda...

Sonra bilmediğim şehirlerde kaybediyorum kendimi kabuslar boyunca. Ezbere bilmediğim şarkılar mırıldanıyorum seversin diye. Özlediysen sen de diye, özlediğimi yazmaktan hiç çekinmiyorum. Anlasana başka türlü dökemiyorum içimi. Döktüklerimi topla, sakla içine. Gerekebilir, belki gelmek istersin bir akşamüstü. Ocağı yakar haziranlar, nisanlar. O ayı siler süpürür saçlarının kokusu. Gelsen biter inan, okunmamış kabus masalları. Kabusun da masalı olur mu deme. Ben hala bir çocuğum, gitsen de, büyüsem de...

Seni anlatan şarkıları uzun süre dinlemeyeceğim, ağlamayacağım. Benim için üzülme, ama özle.
Çok özle...

02 Şubat 2012 2-3 dakika 17 denemesi var.
Beğenenler (6)
Yorumlar (4)
  • 12 yıl önce

    Bu yazı beni... çok güzel. Etkileyici ve En sevdiklerimden.Teşekkürler paylaştığın için ben olsam paylaşmazdım :)

  • 12 yıl önce

    " Ben sana sesler susturuyorum en bağırmak istediğimde. Varlığına çelme takan haylaz çocukların hırslı gülüşlerini susturuyorum en çok. Düşürmemek için seni aklımdan. Düşünmemek için yokluğunu. Üşümemek için..." 👎👎👎👎

    Özlemişim ben yine " Düşünceli Prensesim " in yazılarını . Zaman bulup okuyamıyordum , az sonra köşene de geleceğim .

    Nasıl bir şeydir bu ama ? " Ben sana sesler susturuyorum en bağırmak istediğimde " . 👎👎👎

    İçinden çıkamayacağım şimdi , aldım koydum yan cebime , akşama da bununla uyurum ben . :) :) :)

    Sağlıkla , mutlulukla ve de hep ama hep sevgiyle kal sen olur mu ? 🙂

  • 12 yıl önce

    anlatımı çok beğendim.. ki baştan sona sarmalayan bir gizi var denemenin..

    bilmiyorum deneme yazılarında 'y/atan' tarzı şiirimsi bölmeler oluyor mu ama ben yazma taraftarı değilim.. tabi bu benim düşüncem..

    onun haricinde gayet başarılı bir eser hüviyetinde..

    tebrikler ve teşekkürler böylesi mükellef emeğe ..

  • 12 yıl önce

    yüreğine kalemine sağlık tebrikler okumaya değer idi 👍👍👍