Bir Doğum Günü Kutlaması

Hayat yaralar. Hayat yara açar insana. Düşersin ya hani dizlerin parçalanmış öylece kalakalırsın. Kendince edebiyat parçalarsın. İsyanlar gelir peşi sıra. Üzerine gelir her şey, herkes. Kimse anlamıyor sanırsın ya hani seni...

Öyle anlar gelir nefes alamazsin, aldığın bir sonraki nefesten vazgeçmek istersin..

Sen tüm bunlarla uğraşırken kızdığın hayat yanından geçip gider. Tebessümlerin ayaklarının altında ezilir. Cümlelerin hep "BEN" diye başlar farkında olmadan.Kızdığın insanlar gibi olursun.

Dahasi mi? Sanırım sabaha kadar anlatsam tanıdık gelir sana da ve inan bu cumlelerin sonu da gelmez...

O yüzden dur ve derin bir nefes al! Artık senin zamanin. Dünyada en azından bir gün bile olsa sana özel birgün var. Hayal et!

Bugün tüm çiçekler sana açıyor, güneş senin için parliyor, kuşlar senin için ötüyor...her şey olası...her şey mümkün...

hayal et!

Yüzünde bir tebessüm ile hayal et!

ilk nefesini hayal et, dünyaya varlığını sunduğun anı hayal et!

Varlığını anla, varlığını kucakla...

Bugün kendin için yaşa.

Bu günü kendin için yaşat...

Bugün "o" gün

Bugün senin günün...

Ve,

Başardın, tebrikler...

O zaman...

"İYİKİ DOĞDUN...NİCE MUTLU SENELERE."

Artık farkındalığını yakaladın. Bugün senin yeniden doğduğun gün. Sıkı sıkı tut bu günü ve çoğalt, çoğalt, çogalt...

Bizi öldüren vazgeçmek olacak...Unutma!

Günsüzüme...

01 Haziran 2019 1-2 dakika 96 denemesi var.
Yorumlar