Bir Kuruş

Ahh!bu bir kuruşlar yokmu,beni deli ediyor deli;geçen gün bakkaldan çocuklarıma iki çukulata aldım,doksansekiz kuruş tanesi,iki tanesi yüzdoksanaltı kuruş ama iki lira verince herne hikmetse kimse size dört kuruş geri vermiyor.Çünki bir kuruşun sadece adı var,kendisini araki bulasın.Bu durum hemen hemen her yerde böyle;düşününki büyük marketlerden günde binlerce kişi alışveriş yapıyor.Birde geçen senelerde araç muayne istasyonunda da başıma geldi,günde binlerce aracı muayne ediyorlardı,yıllık olarak topladığınız zaman bunlar haksız olarak bazı insanların cebine giriyor.Doksandokuz kuruşluk bir maldan birlira al kardeşim ama vatandaşı keriz yerine koyma...

Hiç bir liralık mala bir lira bir kuruş fiyat koyup bir lira alanı gördünüzmü arkadaşlar.Sevgi ve saygılarımla...

26 Eylül 2009 30-60sn 1372 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 14 yıl önce

    Bir lira bir kuruş . O bir kuruş kasada olan vatandaşa verilen bahsiş yada patronun gayri resmi aldığı artı tatlı bir para nedendir bu artı paralar hep birilerine hesabı karşılığı olmayan paralar öderiz. Demek ki bizimde kazanırken aldığımız paralarda bir fazla, haksız birşeyler var. Bir hesapsızlık var, hep karşı tarafın aldığında ya bizim haksız aldıklarımız yok mutlaka vardır. Yüzde kaçımız bu haksızlıklarda ses çıkardık. Kendi menfaatimize ters olan işlerde iki laf ettik. Şahsen ben etmedim etmiyorum. Böyle ettiğim içinde ne olacak canım düzen böyle kurulmuş böyle gider deniyor işte.