Bir Memlekete İki Uzaylı Fazla Gelir

'Hayatın Rengi' adlı bir programa konuk olan Yusuf Güney, "Uzaya gitme hayalleriniz var mı?" sorusuna şöyle yanıt verdi: BASINDAN

"Astral seyahatle uzaya gittim, geldim. Astral seyahat bilimsel olarak da var. Yani düşünce gücüyle bedenden ruhu ayırıp zaman kısıtlaması yaşamadan her yere gidebiliyorsunuz. Gezegenler arası da ulaşım sağlayabiliyorsun. Bir süre Astral Seyahat deneyimi yaşadım ve uzaya gitmeyi başardım... İki sene önce Ay’da su olduğunu söyledim mesela NASA daha yeni açıkladı. Mars’ta bildiğiniz yemyeşil bir göl var ve NASA bunu da yeni açıkladı..." BASINDAN

''Güney "Ay’ın karanlık tarafında bir askeri üs var. Bunu uzaydaki varlıkların yaptığını söyledim. Onu da yeni açıkladılar. NASA birçok bilgiyi benden sonra açıklıyor" dedi.'' BASINDAN

''Güney'in açıklamaları sosyal medyada alay konusu oldu.''

Eskiden bir uzaylı Mustafa'mız vardı, bilirsiniz tanırsınız canım Mustafa Topaloğlu. Uzay'ın neresindensin, diye sorulduğu zaman, içinden, dışından, yanından yöresinden diye de değişik bir cevap verirdi...

Bu değerli kardeşimizde Astral Hava ve Cıva Yolları Seyahat Anonim, Komandit ve hatta Limited bile olan bir şirketle uzayın derinliklerine gitmiş. Vay be kadere bak arkadaş ben de çok istiyordum uzayın derinliklerine gitmeyi, tüh ki tüh bir türlü nasip kısmet olmadı... Hay bu şansımın içine tüküreyim...

Şansa bakar mısınız? Ay'ın hem parlayan yüzünü hem de karanlık tarafını görmüş, görmekle de kalmamış, gözlemlemiş bir de tespit yapmış orada, Ay'ın karanlık tarafında bir de askeri bir üs varmış. İşkembe-i Kübra'dan sallamak serbest nasılsa, kim gidip de orada üs olduğunu ispat edecek, varsa bile ya Sam Amca'nın evlatlarının ya da Putin biraderin veletlerinindir, onlarda gizli bilgi diye açıklamazlar, yani sallamak serbest...

Bir uzaylıya, Mustafa Topaloğlu'na katlanıyorduk da bir memlekete, hele de bizim gibi bir memlekete iki uzaylı fazla dostlar... Hem vallahi hem de billahi iki uzaylıyı bu memleket kaldırmaz, kaldıramaz...

Sanat yönünden bir albenileri olmayanların haliyle böyle saçma beyanatlar ile kendilerini popüler olacak, gündemde kalacak zannetmeleri kadar aptallık dolu başka düşünceler yoktur. Bekleyelim bakalım, bunlardan gaz alıp da başka başka uzaylı vatandaşlar çıkacak mı? Hayır soruyoruz, uzayın neresindensiniz, diye? Cevaplarda hep kaçamak, içinden deyip geçiştiriyorlar. Olur mu böyle kardeşim? Ya Jüpiter'den ya Mars'dan, ya Satürn'den, Andromeda'dan, bir yerden olur insan, değil mi ama?

03 Mayıs 2021 2-3 dakika 1371 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar