Bir Tarafta Yorum

Seni hep düşünürken görüyorum, birlikte düşünelim. Kafanı dinleyeceğin zamanlarda dışarılara vurduğun vücudunun ateşi yükselince geriye doğru telaşlanırdın. Saç dökülmesinin neden olduğu, saatlerin durdurulduğu ,yapay gündemin çok hararetli tartışıldığı anlarda bunu okuyacaksın belki.Aklına gelen her fikir,her bilgi,onu değerlendirip kullanmayı öğrendiğin an en bariz yenilikler seninle olacak.Beni,sevgisiz büyütülmüş çocukları anlamakla görevlendirmişlerdi. Bu görevi kendim istemiştim.Fıtri bir duygu,bir karmaşanın sona ermesiyle benliğin dışarı çıkmasını sağlamak güzeldi, kaynakları aynılaşmış sesler sarhoşluğuyla,şuh kahkahaların patlatıldığı büyük ortamlarda ilk sözü geçen olurdun da neden bahsettiğini kimse anlamazdı. Her ikiliğin arasında sıkışmanın huzursuzluğuyla yüceltilir, noktaların silinmesiyle terk edilmeyi öğrenirdin.

Bu nedenle olacak ,hakemsiz,bilime inanmayan çatışmalar yaşanırdı ,sabaha doğru yatağından sıçrar ve insanlık tarihi üzerine düşünmeye başlardın,sorunlar birbirine ters etkiler doğururdu anlaşılmadığını fark ettiğinde.Ancak,seni destekleyenlere karşı olan mutluluk vericiliğinden eser kalmazdı. Bunun sebeplerini ben de bilemezdim, ortaklaşa resimlerin incelenmesiyle kendimizden geçtiğimiz gecelerde, bu daha da uzatılabilir, her yoruma açık hale getirilebilirdi.Giderek dine yönelenlerin yanında , giderek dine inanmayanların da olduğunu görürdün, bunlar senin için önemliydi çünkü. Hangimize ne kazanacağımızı söylemezdi kimse, buna yetkileri yoktu, ve kaynar kazanlarda bekletilmiş ölülerin konuştuğuna inanırdın,en azından ruhlarının hala var olduğunu bilirdin ki bu sana başka kapılar açardı,olması gerekenden çok farklı boyutlarda sebebi aramayı isteyecek kadar kaybetmekten korkardın. Senin bu tür dönemlerini takip etmek,benim için çok öğretici olmuştu.

13 Haziran 2013 1-2 dakika 89 denemesi var.
Yorumlar