Bir Ticari Malın Seksi Bir Kadınla Ne Benzerliği Olabilir

Epey bir zamandır, yaz günleri dondurma reklamlarında, cinsel cazibesi biraz fazlaca bayanlar ağızlarını yaya yaya dondurma reklamları yapıyorlar... Zannediyorsunuz ki seksi ve cinsellikle ilgili bir şey yaşıyorlar... Yaşamıyorlarsa da reklamcılar onu öyle yansıtıyorlar...

Aynı durum araba reklamlarında ve araba fuarlarında da mevcut. Bakmışsınız, son model bir arabanın önünde bikinili, mayolu ya da mini etekli bir kadın. Ne alaka diyorsunuz? Dediğiniz ile kalıyorsunuz...

İnsana ve topluma gayet hedonizm dolu bir yaklaşım. Yani bir insan bir dondurmayı normal bir şekilde de olsa yiyemez mi arkadaş? İlla reklam da o cinsellik dolu seslerin çıkması mı lazım? Siz bunu hep yapıyorsunuz. Bizim saf milletimizde bunu yiyor, hem dondurmayı hem de reklamı...

Bir kitap tanıtımında ya da bir imza gününde hiç böyle bir davranışlar silsilesine rastlama durumunuz olmaz. Kitap okumayı sevenler için önemli bir materyaldir... Düşünsenize, mayolu yarı çıplak bir kadın ve elinde Yaşar Kemal ya da Aziz Nesin'in kitapları, reklam yapıyor ''Okuyun canlarımmmm okuyunnnn, bol bol okuyun, adam olun.'' diye cazibeli bir ses ile reklam yapıyor olsa ... Hadi oradan derler size...

Haz peşindeyseniz, diyor reklam, illaki bu dondurmayı yemeniz, yalayıp yutmanız lazım. Tamam da kardeşim, dünyada dondurma yalamaktan başka çok da değişik ve güzel hazlarda var. Onların hem de hiç bir yerde reklamı da yok, böyle uçuk bir şekilde...

Yalamıyorum ulan! Bundan sonrada senin bana gösterdiğin gibi, yalamayacağım o dondurmayı. Hem ne biliyorsun belki ben dondurmayı ısırarak yemeyi seviyorum... Haz peşinde de değilim, kendime göre başka başka hazlarım var, onlarda sizi ilgilendirmez... Dondurmayı en çok sevenler, çocuklardır, o masum çocuklar niye kullanılmıyor dondurma reklamlarında? Gerçi siz reklamcılar onları da öyle değişik anlatırsınız ki o reklamda oynayan çocuklara da yazık olur...

26 Ağustos 2020 1-2 dakika 1371 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (2)
  • Maalesef kadın böyle bir obje olarak kullanılıyor ve bence yasaklanması gereken bir durum ama ilgilenen kim? İlk önce kadınlar karşı koymalı bu duruma ve bu davranışları görüp sergileyecek müthiş bir potansiyel var bu toplumda, RTÜK falan filan gerçekten iş yapan kurumlar olsa bunlar engellenebilir, yine toplumcu bir paylaşım, yine keyifle okudum ağabeyim, sağlıkla...