Bırakın Bu Ayakları

''36-37-38-39-40-41-42-43 numaralı ayağı olanlar dikkat! Cambridge Üniversitesi tarafından yapılan son araştırmada, ayak numarasının insan ömrü üzerindeki etkileri incelendi ve ilginç sonuçlar ortaya çıktı.'' Araştırma sonuçlarına göre, 38 numara ayağa sahip kadınların diğerlerine göre daha uzun yaşadığı tespit edildi. Araştırmada, farklı yaş gruplarından büyük bir katılımcı grubu üzerinde detaylı analizler yapıldı. Katılımcıların ayak numaraları ile yaşam süreleri arasındaki ilişki incelenerek veriler değerlendirildi.'' BASINDAN

Hayati bir konu gerçekten, Cambridge Üniversitesi düşünmüş düşünmüş bir de taşınmış, birazda kaşınmış, kaşınmış derken mabatlarını kaşımışlar, araştıracak başka ne kaldı ki şu garip, ihtiyar dünyamızda, demiş, hadi bir de bunu araştıralım, belki bize madalya bile takarlar demişler...

Çok merak ediyorum acaba kaç sene bunu araştırdılar. Eskiden şu meşhur İsviçreli Bilim Adamları vardı, her ...oku, onlar araştırırdı, onlardan çıkardı, şimdi de bunlar mı çıktı başımıza? Çok merak ediyorum acaba bunu kaç sene araştırdınız? Ayrıca velev ki araştırmalarınızda doğru sonuçlar var, böyle bir bilginin kime ne gibi faydası var?

Şimdi bunu okuyan kadınların bir çoğunun yüreğine de ateş düşecek. Yahu benim ayağım otuz altı numara vah ki vah, mahvolmuşuz, diyebilirler... Sonra ayağımı büyültmek ya da küçültmek için için estetik doktoruna mı gitsem acaba, diye de düşünebilirler. Burunları zaman zaman küçültüyorlar, ayakları niye küçültüp 38 numaraya getirmesinler...

Ayak bu, insanın kilosu artınca bazen ayak numarası da büyüyebiliyor, çok merak ediyorum acaba bu önemli araştırmayı yapan çok önemli bilim insanları, bunu da araştırdılar mı? Bunun da en az bir on beş yirmi sene araştırılması lazım gibime geliyor...

Bırakın bu ayakları da, araştırıyorsanız adam gibi bir şeyleri araştırın tıpkı İsviçreli Bilim Adamları gibi... Dünyada hiç araştıracak başka bir şey kalmadı mı? Gidin sineklerin çoğalmasını inceleyin, olmadı kayısılar neden sarı onu araştırın, karpuzlar neden yeşil onu araştırın, belediyeler neden her sene asfalt dökerler sağlam yerlere, bunları araştırın bakalım... Gel de şimdi İsviçreli Bilim Adamlarını arama, bu ayaklar bayağı koktu, o kokular burnumuza da gelmesin...

26 Temmuz 2023 2-3 dakika 1375 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar