Biraz Hava Alıp Geleceğim

Biraz Hava Alıp Geleceğim

Bu sırtımdaki yüklerde çok ağır olmaya başladı. Yoruldum artık taşıyamıyorum. Yük dediğim, bildiğiniz odun gibi, büyük eşya gibi de değil. İster istemez yaptığım stresler, hiç aklımdan çıkaramadığım sorumluluklar, ara ara hatırladığım korkular... 

O kadar hızlı gelişen olaylar var ki bu memlekette, neresinde duracağımı şaşırdım. Umursama diyorsun bazı şeyleri içinden, ne yazık ki olmuyor. Umursuyorsun. Hatta seni zorla bir telaşın içine itiyorlar. Bir de bakmışsın döndükçe dönüyorsun etrafında. Çıkamıyorsun o bataklıktan. 

Ne yapmalıyım siz söyleyin. Nasıl bir vaziyet almalıyım ? Amaaan boş ver ya ! Anladım, sizden kurtuluş yok, yok olmasına da bari biraz benden uzaklaşsanız hiç fena olmaz hani. Ben biraz hava alıp geleceğim. Yeryüzünde o kadar gezilecek güzel yerler var ki. Gökyüzünde o kadar sesleri duyulacak kuşlar var ki. Sonra nerede kalmışsak kalalım.

11 Aralık 2022 30-60sn 90 denemesi var.
Beğenenler (7)
Yorumlar (3)
  • 17 ay önce

    Güne ďüşen deneme yazım için sonsuz teşekkürlerimi bildiririm.

  • Düşünmek bataklık gibidir üstadım. Bir şeyi çok uzun süre düşünürseniz, sizi aşağı çeker. Ne yapmanız gerektiğini gelince.., örneğin müzik dinleyin zira müzik saf ilham kaynağıdır. Hissedin, tadını çıkarın, size rehberlik etmesine izin verin ve göreceksiniz ki, yolunuzu bulmuşsunuz....

    Günün yazısı seçilen denemenizi tebrik ediyor, saygı dolu selamlarımı gönderiyorum.