Bitecek Sanmıştın Değil mi?

Ne zaman kulağımdan yüreğime düştü o bir kaç sözcük ve ne zaman bana aktın çağıl,çağıl o zaman sevdim seni. Seni sevmek yeniden doğmaktı terk edilmiş bozkırlarımda.
Dört nala koşmaktı deli taylar misali dört nal yıkılmaktı belki de sevgiye. Seni sevmek en onurlusuydu sevgilerin, Seni görmek gözlerime nur yağdı demekti en yücesiydi sevgilerin belki de... Seni kucaklamak, bir daha hiç kimseyi böyle sevgiyle kucaklamamak demekti.
Bilirmisin sevdiğim ne çok şiir mektup yazdım sana postaya veremediğim.
Vasiyetimdir okumazsan iki elim yakanda öbür dünya da seni bekliyorlar sevda, sevda kararmış mısralarda.
Bugece iç kanamalarda yokluğun, ipi kopmuş sanadal misali savruluyor kalbim...
Deniz alev, alev yanıyorken gözlerimin önünde, hesaplayamıyorum sana çıkan umutlarımın sayısını... Ve hala uzuyor saçlarımın gölgesinde sensizliğim. Derken,düşüyorsun yine düşlerime sevdiğim, dalgalanıyorsun başım da bazen fırtınayla bazen meltemle denizimden...
Acıtıyor yüreğimi seni seviyorumlar karşılıksız!...
Yamalı düşlerim epirdi iplik tutmuyor duygularım hala sana aç!...
Seni sevdiğimi binlerce milyonlarca söylesem ne değişir ki, gece yine güneşle yıkayacak yüzünü...
Ama ne gecenin yüzü aydınlanacak ne de günün yüzü kara. Dönüp dolaşıp geldiğimiz yer hep aynı(fasit daire.) Ne sen beni seveceksin ne de ben bu sevdadan geçeceğim...
Gecelerim uykusuz günlerim umutla dolduracak ömrümü ben umutla beklerken seni öleceğim!
Bir notun var mı yakınlarına ileteceğim bir notun var mı?

04 Aralık 2009 1-2 dakika 28 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 14 yıl önce

    Bir notun var mı yakınlarına ileteceğim bir notun var mı?

    BİR NOTUM VAR BİR NOTUM TABİKİ VAR

    Uzun yıllardır şiir,öykü yazıyorum okuyorum pek çok yarışmada JÜRİ üyeliği yaptım Çok ŞAİR tanıdım,Çok öykü şiir okudum Böylesine AKICI, Böylesie DUYGUSAL yazan Bir KALP,KALEM görmedim Bu kalbin sıcaklığını ZEMHERİ soğuğunda inan bana hissedebiliyorum

    Ne sen beni seveceksin ne de ben bu sevdadan geçeceğim... Gecelerim uykusuz günlerim umutla dolduracak ömrümü ben umutla beklerken seni öleceğim!

    BÖYLESİNE DUYGUSAL YAZAN SEVDADAN VAZ GEÇMEYEN KAÇ ŞAİR VEYA ŞAİRE KALDI SÖYLE KAÇ ŞAİRE KALDI HAFİZE HANIM

    TEK KELİMEYLE MUHTEŞESİN Seni okumanın ayrıcalığını yaşıyorum yine defalarca okunulacak güzellike bir denemeydi HARİKASIN HARİKA