Biz Olmadık ki

Bu gece bir başkayım yüreğim sızlıyor ,hasretinin ağırlığı kat kat artıyor.
Ve ben çıldırmak üzereyim .Bilinmez zamanın pençesinde kıvranıyor bedenim .Hasret şarkıları kopup dilimden ruhuma yayılıyor.
Elimde son mektubun,gittiğin gecede defalarca okuyor gözlerim..
Bekliyorum dönmeni, yolunu gözlüyorum, bitmeyen karanlıklarda.
Çok şeyler biriktirdim içimde ,söylenecek çok sözler söylenmemiş ,doluyorum,haykırmalıyım.....

Seni Seviyorum diye ..Aşk mı yoksa tutku muydun benim için anlamaya çalışıyor yüreğim..
İhanet mi etmişti yüreğim bana. Yanlış zamanda yanlış yerdemi kalmıştı ruhum..
Yine kalbimde biryerde döneceğin umut olmalı mı?
Ve zaman geçerken gece bitmeli diyorum fakat karanlık hep karanlık geliyor zaman içinden..Hadi fazla bekletme ,özledi seni yüreğim. Ya sonunda umutlar tükenirse pişmanlık duymayacak mısın? İçinde aşkımın ateşi yanmayacak mı ?
Seni sevdi bu yürek yandı gecelerde .
Bu gece bir başkayım yüreğim sızlıyor ,hasretinin ağırlığı kat kat artıyor.

Seni Seviyorum ,seni seviyorummm....

Sızlıyor yüreğim korku çörekleniyor içime .
Bağırarak haykırmak istiyorum 'yalnız değilim ,bir kalp var yanımda.'diye...
Çıkıp gelsen gecenin bir yarısı karşıma, gönül tahtıma kurulsan . Senden ayrı geçen günlerimi bir bir anlatsam ,gözlerinin içine bakarak . Acılarımı ,çaresizliklerimi anlatırdım.. Kapatıyorum gözlerimi hatırlamaya çalışıyorum yüzünü düşlüyorum geleceğimizi ,olamaz biliyorum sen ve ben.
Hiç biz olmadık ki..

02 Ekim 2011 1-2 dakika 16 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 12 yıl önce

    ..kül olmak istiyordu kendi yangınında hem işaret ediyordu yeniden doğmaya ihtiyacını yalın şiirselliğinde güzel yazısının..tebrikler...