Bizden Sonra Sevenler Aşk Denince Hep Bizi Ansın

Bizden Sonra Sevenler Aşk Denince Hep Bizi Ansın
'' GÖNDERİLMEYEN MEKTUPLAR ''

Merhaba canımın içi
Bugün yine hüzün bulutları üzerimize çöktü..Bir damla gözümüzden akmasa da sanki gökyüzü yağmurlarını gönlümüze avucuyla döktü...

Neden her güzel şeyin ardından gelir ki hüzün..Bir gün mutlu olsak çok görülüyor sanki yüzümüzde can bulan tebessüm.
Ya biz beceremiyoruz sevmeyi, ya da böylesine uzaktan sevmek ağır geliyor yüreğimize.
Halbuki seninle öyle çok mutluyum ki, bizi ayıran mesafeler olmasa
her şey daha güzel olacak sanki.

Sessiz gittiğinden beri kendimle konuşuyorum aslında sana söylemek istediklerimi aynaya bakıp kendime söylüyorum.. Üzülme sakın diyorum bu günlerde geçecek.

Biliyorum bazen katlanması zor biriyim sertim, öfkeliyim ama sen benden uzak durdukça dayanamıyorum işte, hepsi ilgisizliğinden, zamansızlığından aslında.
Seni çok seviyorum balım deli gibiyim inan bu nasıl bir aşk anlamıyorum sensiz geçen zamana kırılıyorum belki de bundan sana tavrım.

Mesafeler yeterince damarıma basıyor birde senin yokluğunda seni beklemek..
Bir bilsen ruhumu nasıl derinden kasıyor. Canımın acısı canıma değdikçe kirpiklerim sanki gökyüzünü kucaklıyor ..

Hani diyorum bu kara bulutları dağıtsak üstümüzden elimi uzatsam tutar mısın süsler misin yüzünü tebessümümüzle.
Gamzene gömsen mutsuzlukları ve bizim için gülümsesen ...
Varlığınla kucaklasan beni yokluğum düşse kollarından. Hasretinle yanmasam. Sahnemde kalsan her zaman ve son perde bizimle kapansa.. Bizden sonra sevenler aşk denince hep bizi ansa...

13 Ocak 2014

14 Ocak 2014 1-2 dakika 25 denemesi var.
Yorumlar