Booodrummmm Booodrummm

Ne de güzel bir şarkıydı Mazhar Alanson ve Grup MFÖ şarkıya can verirken, bizlerde can kulağıyla dinlerdik... Güzel bir ilçemiz, dünyaca ünlü bir tatil beldemiz Bodrum. Her sene bir çok ünlünün de uğradığı, tatilini geçirdiği yer aynı zamanda...

Normal zamanda ilçe sakinleriyle birlikte yüz yüzellibin civarında olan ilçenin bu günlerde nüfusu yazlıkçılarla birlikte altıyüzbin civarına yaklaşmış durumda. Oh ne ala kimse farkında değil büyük bir sağlık sınavından geçtiğimizin. Maskeni tak, bazen de takma sigara filan içerken, sohbet ederken, elini kolunu sallayarak da Bodrum Sokaklarında dolaş dur.

Yok canım yok, biz adam olmayız diye de bir cümle kurmak istemiyorum ama, bu kadar ciddiyetsizlik de biraz fazla gerçekten. Aşını da olduysan hem birinciyi hem ikinciye oh ne ala, sırtın yere gelmez artık. Aşı olmayanlar ne olacak peki? Hadi hastalık yayıldı bir şekilde... Bir kişiden elli kişiye bulaştığı tespit edilmiş. Bu vebalin altına gireceksiniz, az bir vebal mi?

Gidin gidin bir milyona çıkartın Bodrum'un nüfusunu hatta... Bizler salağız ya yazlıklarımıza veya tatile gitmediğimiz için. Bizler aptalız ya, sizlerin her bir yerinizden akıl fışkırıyor... Yalnız şunu da unutmayın, Bodrumun sağlık olanakları kısıtlı. Bir tane devlet hastanesi var, belki üç beş tane de sağlık ocağı mevcut.

İlçede 30 civarında yoğun bakım yatağı, 300 civarında da hastanelerde yatak kapasitesi var ve şu anda doluluk oranı da % 60 - 65 civarında. Vakalarda bir patlama olursa işte o zaman Bodrum'un karanlıklar içinde kalacağı aşikar...

Ülkeye ve kendinize yazık etmeyin. Bu öyle bildiğiniz gibi tatil filan değil. Çok ciddiye alınması gereken bir durum, küresel salgın. Bana inanmıyorsanız doktor arkadaşlarınıza ve yakınlarınıza sorun. Sorun da nasıl davranılması gerektiğini beyninize kazıyın... Vatan sevgisi sadece savaşırken cephelerde gösterilmez, bu da bir sağlık savaşı, görevlilere azami derecede yardımcı olmak da vatan görevi ve vatan sevgisidir...

30 Nisan 2021 1-2 dakika 1371 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar