Bu Gün Zırt Pırtçılık Günü

Evet evet bu gün Zırt Pırtçılık günü... ''Nasııııııı yaaaaaaaaaaaaa! Böyle bir gün mü var?'' dediğinizi duyar gibi oluyorum. Kabotaj Bayramı var, sabotaj bayra... gerçi o yok da sallamayalım şimdi, ama yine de sabotajlar yapılıyor, Tıp Bayramı var, Kadınlar Günü var, Çocukların Bayramı var Ata'mızdan armağan, Gençlik Bayramı var, Mali Müşavirler Günü var. Var oğlu var her bir şey de, Zırt Pırtçılık Günü niye olmasın...

İlk çıktığında, önce Orta Çağ da Zırtçılık Günü olarak kutlanan bu güne yakın zamanda bir de Pırtçılık günü eklenerek günün adı Zırt Pırtçılık Günü olarak değiştirilmiş ve uzun bir müddet öyle kalmıştır. Bu günde sizi zırt pırt arayan, rahatsız eden insanlardan uzak durmanız, en akıllıca yapılacak işlerdendir...

Daha sonra bakmışlar Pırtçılığın, Zırtçılığa ekleyeceği fazla bir şey yok madem, Pırtçılığı Zırtçılıktan çıkarmışlar ve gün yine Zırtçılık Günü olarak kutlanmaya devam etmiştir... Tabi pırt yapanlar ilk başta bu işe çok bozulmuş, tekrar zırtçılık ile beraber anılmak için çok çaba sarf etmişlerdir... Bir müddet sadece Zırtçılık Günü olarak kutlanan gün, bir zaman sonra ilgili, bilgili ve son derece yetkililer tarafından, baktılar olmuyor, tekrar Zırt Pırtçılık Günü olarak kutlanmaya başlamış, kutlamalar takvimine alınmıştır... Bu tarihten sonra zırtçılık ve pırtçılık birbirinden hiç ayrılmamıştır... Bu günde, sizi zırt pırt rahatsız edenler olursa, onlara nasıl davranacağınız konusunda serbestsiniz... Bu davranışların içinde dövme ve sövme de zaman zaman olmaktadır, ama siz yine de dikkatli olun...

Zaman zaman size yapılan zırt pırt davranışların bir kısmını olgunluk ile karşılasanız bile, bu sizin kibarlığınızdan dır... Size zırt pırt gelip de tantana edenler bunu iyi bilmeliler... Anlamaları lazım suskunluğunuzun asaletinizden geldiğini... Yok, eğer ki anlamadılarsa onlara Zırt Pırtçılık Kitabının üçüncü cildinin 756. sayfasında ki maddelerini hatırlatabilir ve uygulayabilirsiniz...

Zırt pırt bana da mesaj atmayın kardeşim. Boş musun, dolu musun, sevdiğin var mı, ne yazarsın, ne çizersin? Koyun kurt ile ne gezersin, fikriniz, zikriniz başka başka değil mi ama? Kendinizin ve ailenizin sağlığı için zırt pırt yapmayacağınız o kadar çok şey var ki... Saydırmayın bana şimdi bunları tek tek... Zırt pırt televizyonun karşısına geçip de o saçma sapan mafya dizilerini ve realitiy şovları izlemeyin mesela canlarım. Ara sıra alın bir kitap okuyun yahu! Aynı şekilde azıcık çocuklarınızla ilgilenin...

Ders çalışırken zırt pırt çocuklarınızın odasının kapısını açmayın. Hem sadece ders çalışıyor da olmayabilirler... Ergenliği orta ya da iyi ile veya pekiyi ile geçtilerse, arkadaşları ile ince işleri de konuşuyor olabilirler... Sizin de olmadı mı sanki geçmişte, ince işleriniz? Babanızda sizin kapınızı açıp da zırt pırt kontrol eder miydi?

Şekerden kaçın biraz, hızlı kaçın hem de yakalayamasın sizi... Zırt pırt tatlılara gömülmeyin ki sonra şekerden komaya girer, toprağa gömülürsünüz billahi... Bu güzel Zırt Pırtçılık Günü bütün zırt pırtçılara kutlu olsun bakalım... Zırt pırt kitap okuyun diyeceğim ama, onu da zırt pırt yapmak ağır gelebilir, fırsat bulunca da okusanız o da kabulümüzdür... Ha bir de öyle zırt pırt her gün şiir, yazı yazmayın canım, arada kaleminizi de kelamınızı da dinlendirin...

Hepinizin Zırt Pırtçılık Günü kutlu olsun. Havalar güzel de evden çıkamıyorsunuz, o sebeple evde tantana yapıp zırt pırt evdekilerin kafasını bozmayın. Zırt pırt kafa bozmaktan gayrı yapılacak çok güzel şeyler var. Alın elinize kalem kağıt mesela zırt pırt bulmaca çözün, hem de alzheimeri atlatırsınız bir müddet... Biraz kıldır alzheimer, benden duymuş olmayın da, dikkat edin siz yine de kerataya... Olmadı oğlunuzla güreş tutun. Oğlunuz yoksa kızınız ile evcilik oynayın. Kızınızda büyük mü? Tüh ne zaman büyüdü yahu? Ben de kaçtım bulursunuz bir şeyler. Sokağa çıkın yakalanın, bekçilere polislere, onlarla tartışırken, adrenalin miktarınız artar... Para cezası yazsınlar, ödemem ben bunu deyin, nakitim yok, kredi kartı vereyim abi muhabbetlerine de girmeyin...

25 Mayıs 2020 4-5 dakika 1372 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar