Büyük Aşk Nasıl Yaşanır

Evet, evet televizyonlarda ki magazin programlarında da mutlaka görmüşsünüzdür büyük aşk yaşayan sanatçıları ve mankenleri... Biz de biraz araştıralım istedik, bu büyük aşk dedikleri nasıl yaşanır acaba? Yoksa siz de büyük aşk yaşayanlardan mısınız? Hayır büyük aşk yaşamadıysanız bile, büyüğe yakın bir aşk yaşamışsınızdır. Yanılıyor muyum?

Teşekkür ederim üstteki paragrafta bana hak verdiğiniz için. Bir kere aşkın büyük hatta çok büyük olması için, erkek adam da en azından son model bir ya da bir buçuk milyonluk bir araba olması şart, olmazsa olmazlardan. Yani manken kızımızın herhalde gidip de sokakta ki sıradan bir Hacı Murat'ı olan vatandaşa aşık olacağını düşünecek kadar saf değilsinizdir...

Sadece araba ile bitse iyi, bir de bu erkek vatandaşın en az sekiz on odalı tripleks bir villası olmalı ki manken ya da sanatçı müsve... pardon adayının kalbini güm güm attırsın. Havuzlu villalar tabi ki ikisi arasında ki aşkın büyüklüğünü de mutlaka artıracaktır, bunu da anti parantez belirtmekte fayda var sanırım...

Bir bakışla başlar zaten genelde aşklar. Hani derler ya kalpten kalbe giden bir yol vardır görülmez diye, o görülmeyen yolun başlangıcı rimelli, maskaretli gözlerdir mutlaka. Zaman zaman laboratuvarda aşkı mikroskopun altına koyup da ne kadar büyüyor ya da küçülüyor  onu da incelemek lazımdır diye düşünüyorum...

Bir de büyük aşka düşmeden önce bazı ön hazırlıklar yapmak gerekir. Bol bol fındık fıstık ezmesi yemek, C vitaminli meyveler yemek gerekir. Ayrıca erken yatmak ve açılıp saçılacağınız kişinin de rüyalarınıza serbestçe girip çıkmasına da izin vermeniz gerekir. Tabi ki sonra bir araya geldiğiniz zaman, büyük aşk ile ona ''Sen zaten rüyalarımın kadınısın.'' da diyebilirsiniz...

Büyük aşk yaşamanın ya da büyük aşka düşmenin başka şartlarından biriside sık sık televizyonlarda ki magazin programlarında görünüp, peşlerinden ayrılmayan papanın adamları paparazzilere ''Heyoooo! Bakın ne kadar mutluyuz ne kadar büyük aşkımız var hatta aşkımızın büyüklüğünden şaşkınız.'' diyebilmektir...

Büyük aşklarda kendi aralarında büyüklüğüne göre çeşitlere ayrılırlar tabi ki... On milyon dolar ve üzerinde ki büyük aşklar. Bu aşklar genellikle on milyon dolar erkek tarafında ise uzun sürer, kadın kolay kolay büyük aşkını terk edip gidemez. Eğer tersi doğruysa yani on milyon dolar civarı para kadında ise, en ufak bir falsoda erkeğe ''Kapı açık arkanı dön ve çık istenmiyorsun artık.'' Ajda şarkısı ile yolu gösterir...

Beş milyon dolar ve on milyon dolar arasında ki büyük aşklarda miktar az olduğu için ayrılmakta biraz daha çabuk olur ve büyük aşk The End ile biter... Tabi büyük aşkı biten bayanda büyük aşkından yüklü bir çerez parasını kopartarak, gıdısından öper ve gider...

Beş milyon doların altında ki aşkların durumu ise çok vahimdir. Bunların bir günlük olanlarına bile rast gelirsiniz zaman zaman. Yapılan açıklamada da ''Yıldızımız barışmadı, kimyamız tutmadı ya da arkadaş olarak kalmaya karar verdik, denedik olmadı.'' neyi denedilerse, gibi açıklamalar yapılır.

Bu aşkların büyüklüğü bazı zaman metre ile bazı zamanda tartılarak ve de darası alınarak öncesinde ölçüm yapılır. Aşk ağır basar ya da çok uzun gelirse büyük aşk yaşamaya devam etmek gerekir. Büyük aşk sahipleri de zaman zaman öz çekim yaparak ''En büyük aşk bizim aşk.'' diye sloganlar eşliğinde bunları sosyal medya platformlarında paylaşıp, aşklarının reklamlarını yapabilirler, bence mahsuru yok, sizce...

12 Ocak 2021 3-4 dakika 1373 denemesi var.
Yorumlar