Büyük Aşk Yaşamanın Püf Noktaları

Hadi canım ''Aşk aşktır.'' aşkın büyüklüğü, küçüklüğü mü olur, dediğinizi duyar gibi oluyorum. Büyük aşk yaşamak için bir kere boyunuzun 2.05 den daha küçük olmaması lazım. Şaka şaka, yok öyle bir şey... Boy ile kiloyla alakası olmaz büyük aşkın...

Büyük aşk kıyıda köşede olmaz. Bir köyde, bir belde de, bir Anadolu Kasabasında yaşanmaz. Büyük aşk yaşamak için nüfusu üç milyonun üzerinde olan illerin birinde olmanız lazım mutlaka... En tercih edilen yer İstanbul'dur, sadece İstanbul da yetmez, İstanbul'un gece mekanlarında yaşanır en güzel büyük aşklar. Tabi bir de çıkışta mutlaka magazin gazetecilerinin de olayınıza dahil olmazı lazımdır. Gazetecilerde çevrenizi sardığı zaman kuracağınız cümle bellidir ''Biz sadece arkadaşız.''

Ara sıra aşkınızı metre ile ölçmeniz, kilo ile tartmanızda lazım. Bakalım aşkınızın ağırlığı ne kadar ya da uzunluğu kaç santim, kaç metre... Eğer ki aşkınızın uzunluğu ve ağırlığı Aşk Standartları Kitabının içinde ki kriterlere uyuyorsa mesele yok, uymuyorsa da artık bir şekilde uydurmaya bakacaksınız...

Sevgililer Günü de yaklaşıyor. Bakalım bu 14 şubatta kimin aşkı en büyük çıkacak? Aşkı büyük çıkmayanlar ya da aşkının büyüklüğünü karşısında ki sevdiğine gösteremeyenler ne halt edecek? Ben söyleyeyim, dayanacaklar kredi kartına, ay sonu ekstre gelince, büyük aşk, artık büyülü aşk mı olur yoksa hediye alanın kalp çarpıntıları mı büyür, bilemem...

Bir önemli konuda nikah akdi. Büyük aşk yaşamak için nikahın artık hiç bir önemi kalmadı. Nikahsız yaşanıyor büyük aşk, kadın vatandaşımızda hamile kaldı mı o zaman ayıp olmasın diye evlenilir, gösterişli bir düğün yapılır, sosyete ağırlanır, gelsin takılar, gitsin hediyeler, al sana aşkın büyüklüğü...

Büyük aşkın büyüklüğünü velev ki göremiyor ve hissedemiyorsanız, siz de bir problem var, ya gözleriniz bozuk ya da hisleriniz zayıflamış demektir... O zaman bir büyüteç alıp öyle bakın bakalım belki görürsünüz... Siz en iyisi en büyük sevgiliye Yaratıcıya, Rahman ve Rahim olan Allah'a çevirin yönünüzü, en büyük aşk O'nun ile yaşanır...

11 Şubat 2022 2-3 dakika 1375 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar