Çamur At İzi Kalsın Trip At Rahatlarsın

Yok, yok öyle cümle kurduğumuza bakmayın, kimselere çamur atmadık bu güne kadar, bundan sonrada atmayız, onun için izi mizi de kalmaz, merak buyurmayın. Ha gelelim trip meselesine... Bu zamanda çok trip atıyor da millet birbirine... Artık niye atıyorlar dertleri ne, amaçları ne trip atarken. Tavır yapmak olarak da geçiyor muhtelif sözlüklerde...

Bana mı trip atıyorsunuz siz de? Ben de atarım zaman zaman trip yani tavır koyarım, koymak da lazım. Kimlere ama? Kim trip yemeye meraklıysa, yolla ona gitsin. Yok, almak istemiyor mu triplerini, o zaman biraz ucuza vereceksin trip bu, yere ve zamana göre fiyatı değişir...

Atılan tripler veya sizin attığınız tripler ne kadar rahatlatıyor bu da çok önemli... Yok eğer size trip atılınca hemen sıkıntıya düşüp de bunalıma filan giriyorsanız, hemen gidin bir Tripolog Doktora görünün, derim. Amaaaan, ne diyorum yahu ben? Tripoloji Diye bir bilim mi var? Tripolog diye bir doktor mu var? Triplere psikologlar ve psikiyatrlar bakar... Artık nasıl bakarlar, onu bilemem? Çocukluğunuza mı inerler, yoksa gençliğinize mi çıkarlar, orası belli olmaz...

Siyasilerde çok olur birbirlerine trip atmalar... Demirel ile Ecevit arasında, Demirel ile Erbakan arasında, Türkeş ile Ecevit arasında tripleşmeler çok olmuştur... Şimdilerde yok mu sanki? Millette bunlara seçimlerde trip atıp zaman zaman tavrını ortaya koyuyor...

Her aman her ortamda çok fazla da trip atmayın, sonra tripsiz kalırsınız, benden söylemesi... Bazen isteseniz de atamıyorsunuz, tripi... Ya karşınızda çok sevdiğiniz biri ya da kıramadığınız, ağzının içine baktığınız biri olursa trip durumları zor gerçekten...

Bir de şarkısı var değil mi bu triplerin. Tribine tribine tribine bandım, bedava mı sandın, para virdim aldım... Karıştırdım mı ben? Demeyin yahu! Haaaa hatırladım gerçekten o güzelim türkü de, tiridine tiridine tiridine bandım deniyordu değil mi? Tirit de Osmanlı Mutfağından güzel bir yemektir, bilenler bilir... Nasıl karıştırdık yahu?

Aman siz siz olun hanım ile çocuklar ile tripleşmeyin... Aranız bozuldu mu sonra düzeltmek için, neler neler göze alırsınız da iş işten geçer... Zaten triplerin ömrü kısa olanları makbuldür her zaman için... Çok da trip yapmaya kalktılar mı size siz de hemen ''Sizin tribinizi yerim ben canlarım.'' deyin, arada ki buzlar erisin suya dönüşsün hemen, içi verin besmeleyle, daha ne istiyorsunuz, benden bu kadar kıyaklar... Hem de ne demiş ünlü Tripolog Selami Triportör ''Ben tripe tirip demem trip beni kızdırmazsa, kara kedilerle bile aramızdan su sızdırmazsa.''

02 Haziran 2020 2-3 dakika 1372 denemesi var.
Yorumlar