Canlı Bomba Olmayı Düşünenlere Nasihatler

Hepinizin bildiği gibi yurdumuz uzun bir süredir terör ile mücadelesini kahramanca sürdürüyor. Gerek güvenlik kuvvetleri, gerek ise onlara elinden geldiğince yardımcı olmaya çalışan halkımız duyarlı ve cesaretli bir şekilde olaylara müdahale etmeye çalışıyorlar. Terörün, teröristin dini, milliyeti, insanlığı, vicdanı yoktur bunu hepimizin anlaması lazım...







Yıllardır düşünür dururum. Bir insan neden intihar eder, üzerine bombayı bağlayıp da neden masum insanların arasına dalar? Hem kendi canına kıyar, hem de katil damgası vurulur alnına, dünyada ve de ahrette elemlere, günahlara kapılar açar ardına kadar... Bu eylemi ne adına yaparsanız yapın ister İslam adına, ister bölücü örgüt adına, kesinlikle ahrette amel defterinize şehit diye yazılmayacak bu durumunuz bilesiniz...







''Bu kişiler çoğunlukla kalabalık ve sosyo-ekonomik düzeyi düşük sorunlu aile bireyleridir. Geleceğe dair umutları yok gibidir. Hayatta tatmin olacağı ölçüde başarı gösterememiş ve hedefleri konusunda hayal kırıklığı yaşamış kişilerdir. İtibar ve takdire, güce ve etkili olmaya, bir eylemle kendini ispat etmeye muhtaçtırlar. Kendi bireysel varoluşu silik olduğundan bir dava üzerinden var olmaya çalışırlar. Antisosyal eğilimleri olan, asi, isyankâr, tepkisel, kendini ispat etmek ve birilerinden intikam almak isteyen bireylerdir.''





Nasıl Yetiştiriliyorlar?





''Mutlaklaştırıcı ve ya hep ya hiç tarzında ideolojik telkinlerle düşmanı şeytanlaştırmak.

Sürekli olarak haksızlık, kötülük ve zulümlere vurgu yapmak .

Kutsal kabul edilen değerleri korumak üzerinden motive etmek.( Namus, vatan, ideal bir dünya kurmak, barış ve adaleti sağlamak, zulme karşı durmak)

Kahraman olmak, övünülecek bir eylem yapmak, dünyada kalıcı bir iz bırakmak, boş geçen hayatını değerli bir eylemle taçlandırmak gibi değerler üzerinden egoyu duygusal olarak tahrik etmek.

Ölümsüzleşmek, adını devrim tarihine yazmak, şehit olmak gibi idealler ile egoyu besleyerek kişiyi hedefe kilitlemek.''







Ey intihar bombacısı olmayı düşünen arkadaşım, sana sesleniyorum, senin vicdanına sağduyuna, aklıselimine sesleniyorum. Şunu bil ki seni intihara sürükleyen terörist başları, sen o bombayı patlatıp da önce kendini, sonrada insanları öldürdüğün zaman ardından bir damla gözyaşı dökmedikleri gibi, senin geride kalan garip, fakir, anana babana ve kardeşine de bakmayacaklar, bundan hiç şüphen olmasın. Seni yüzlerce kişinin içinden intihar bombacısı olarak işaret ettikleri zaman ''SEN'' bir adım öne çık ve o bombayı üstüne bağla insanların arasında patlat, dedikleri zaman, bu görevi sana veren alçağa sor bakalım aynı şeyi, yani üstüne bomba bağlayıp da insan öldürmeye kendi cesaret edebilir miymiş?







Belki geçmişte hüzünlü olaylar yaşamışsındır. Annen ölmüştür, baban ölmüştür, kardeşlerini kaçırmışlardır. Biliyor musun ki terör örgütleri intihar bombası eylemlerini çoğunlukla senin gibi insanlara yaptırmaktadırlar. Normal bir kafa ile insan bunları yapamaz zaten. Uyuşturucuyu sana dayayıp, önce ona alıştırıp, psikolojini de bozduktan sonra, yapacağın insan öldürme eylemini sana kutsal bir görevmiş gibi göstermeye çalışırlar. Bütün İbrahim'i dinler olarak adlandırılan her üç dinde de (Müslümanlık, Hıristiyanlık, Yahudilik) intihar yasaktır. Ve intiharın, intiharcının sonu hem dünyada hem de ahrette çok elem vericidir, eğer böyle bir eylem yapacaksan bunu sakın aklından çıkarma arkadaşım...







Biraz da bu eylemlerin geçmişine bakalım ''İntihar eylemini bir siyasal mücadele aracı olarak gören ve uygulayan geniş yelpazede bir dizi siyasal hareketler var. Tarihsel olarak ilk örnekleri Hindistan ve Çin'de görülmüş. Modern dönemde ise, Japon Kamikazeler, Tamil Gerillaları, Hindistan'da Sihler, PKK, DHKP-C, IŞID, El- Kaide, Filistinli örgütler örnek olarak verilebilir. Bu örgütler, intihar bombacılığının siyasal olarak meşru olduğunu ve intihar olmadığını savunuyorlar.''







Bak hayat ne kadar güzel. İnsanları tanımaya, anlamaya, sevmeye çalış. Bu ülke, bu topraklar, bu güzelim Anadolu Coğrafyası; Türkü, Kürdü, Laz'ı, Çerkez'i, Abaza'sı ile herkesi bağrında beslemeye ve onlara yurt olmaya yeter. Çok sıkıntılar çekmiş olabilirsin, dünyada her şey sana sıkıcı geliyor olabilir, hayattan bütün beklentilerini yitirmiş de olabilirsin, ama bunların hiç biri seni canına kıymaya itmemelidir. Aklından çıkarma sakın ''Allah'ın verdiği canı ancak Allah alır.'' Hayatının bir bölümünde inançsız bile yaşadıysan, daha sonra doğruyu bulabilirsin. Allah insanın karşısına her saniye her dakika iyiliği için fırsatlar çıkartmaktadır, bu fırsatları değerlendirmeye bak. Tren kaçtığı zaman tekrar yakalamak zordur.







Ey arkadaşım ne kadar günaha batmış olursan ol, ne kadar yaşadığın millete ve topraklara yanlış bilgilenme sonucunda düşman olmuşsan ol. Eğer düşünceni değiştirip de tekrar insanlara ve topluma faydalı olmayı düşünürsen inan ki bu necip milletin vatandaşları seni yine bağrına basacak ve kardeş, bir dost olarak benimseyecektir. Hükümetler gelip geçer, asıl olan Türkiye Devletidir ve bu devlet zamanında kendini yıkmaya çalışan insanlara bile şefkatli kollarını açıp onlara emekli maaşı bile bağlamıştır, seni mi koruyup kollamayacak...







Yapacağın tek iş var Canlı Bombanın bombasını atıp canlı kalmaya çalışmak ki insan hayatı bu kadar ucuz olmamalı arkadaşım. Sana o talimatı veren elebaşları, onlar işte aslında ucuz olan insanlar. Akıllı ol ve canlı kal. Hayat bütün güzellikleri ile seni bekliyor. Her gecenin bir de sabahı vardır mutlaka ve o sabahlar bütün ülkemiz için aydınlık olsun dileyelim...

27 Ekim 2015 5-6 dakika 1377 denemesi var.
Yorumlar