Çimdikleyin Beni Bayım

Ben yıllarımı boşa mı harcadım ,yoksa Rahman olan Rahimin bana bir şakasımıydı veya bir oyunumu ?
Çimdiklermisiniz beni bayım?
Amanın nereden çıktı bu bayım kelimesi ,ya beni bu saatten sonra kötü bilirlerse ben ne yaparım sonra?
Açıklama yapmaktan zaten yorgun bitkinim !
Sanırım benim gibi olanlar çoğunluk da ?
Boşanıp ayrılmışsanız ve kendi kendinize yetmiyorsanız ,koruyamıyorsanız yazık ne olacak bu halimiz kızlar?
Yahu neden bizlere bu gözle bakıyor bu insanlar,neden biz kendimizi koruyamıyor muşuz da başkaları mı koruyacak veya illa ki bir erkek mi olmak zorunda bizlerin hayatın da?
Başlayacağım şimdi bu düşüncenize ,çekin artık ellerinizi ,sözlerinizi üzerimiz den !...
Nedir bu ön yargılı olma halleriniz,yeter artık bizler de insanız bayım !

Kadın tek başına yaşayamaz ,kadın tek başına kararlar alamaz,kadın boşandıktan sonra ezilir,iftiralar atılır,yalanlar söylenir,elinde ki mal varlığı alınır,miras bırakılmaz erkek kardeşleri tarafından,kadın sözlü ve şiddete maruz kalır,kadın ölsün be ölsün sayenizde !..........Bayım.

Kadını neden ezik hissetmesini sağlamak için eliniz den geleni yapıyorsunuz bayım?
Köyler de bizler zaten törelere peşkeş çekilmiyor muyuz ,canları istediğin de zorla tecavüze uğramıyor muyuz,canları istediğinde fabrikalar da çalıştırılıp elimiz den paramız alınıp kumar da ,kahve köşelerin de harcanmıyor mu emeklerimiz bayım?


Devam edecektir ....................?

07 Şubat 2014 1-2 dakika 43 denemesi var.
Yorumlar