Çok Komik Adamlar Bunlar

''Yunanistan Genelkurmay Başkanı Konstantinos Floros, haddini aşan açıklamalarda bulundu. Türkiye'nin Doğu Akdeniz'deki çalışmalarını hedef alan Yunan general, "Yunan askerleri Türklerin yolunu kesecek" şeklinde gülünç ifadelere imza attı.'' BASINDAN


Sevgili komşularımız bizleri herhalde gülerek öldürmekte çok kararlılar ve bu konuda sonuna kadar da gidecekler gibi geliyor... Bizim televizyonlarımızda bir sürü gülmece programı var, hiç gerek yok bunlara inanın... Sevgili komşu derken Yunanlı Dostlarımızdan bahsediyorum. ''Bir saatte Ankara'ya gelirlermiş. arkadaşlar.'' Çok da şaşırmadım. Atina'dan kalkan uçak bile sanırım bir saatten fazla bir zamanda geliyor Ankara'ya... Bunlar ya hesap kitap bilmiyorlar ya da biliyorlar mahsus bizi güldürmek için böyle konuşuyorlar...

Sen ta yüz sene önce neredeyse batmış bir imparatorlukla bile başa çıkamamışsın da şimdi Ankara'ya bir saatte gelmekten mi bahsediyorsun... Gül gül gül! Adamların İHA'ları SİHA'ları bile yokmuş da ekonomik krizden dolayı bir yerlerden kiralamışlar üç beş tane duyduğumuza göre...

Siz Uzo'nuzu için sirtakinizi oynamaya devam edin dostlar... Toplumların fabrika ayarları ile oynamamak lazım. Damarımıza basıldı mı biz Türklerin, başınıza neler geleceğini tahmin bile edemezsiniz...

Bunların eski bir Dışişleri Bakanı vardı Thedoros Pangalos, ara sıra bizlere atarlanır, şöyle eseriz böyle gürleriz, yıkar geçeriz diye demeçler verirdi basına, hatta bizim basında bu adamı ciddiye almamış Dangalos diye isim takmışlardı adama... Herhalde fanatik Yunanlılarda ''Adama bak yağmasa da gürlüyor.'' demişlerdir horoza... Horoz ile ilgili ata sözünü de sanırım hepiniz biliyorsunuz...

Çatışmak çok kolay dost olmak ve dost kalmak zordur, biraz emek ister. Bizim sanatçılarımız geçmişte sıkı dostluklar kurmuşlardır... Zülfü Livaneli, Faranduri, Thedorakis birlikte şarkı söylemişler konserler vermişlerdir... Bu dostluğu bozmamalı... Barışta her zaman hayat vardır, güzellikler vardır unutmamalı ki...

Elimizi bile sürmeden SİHA ve TİHA larımız ile bir çok yerde operasyon çektik, siz de bundan nasibinizi alırsınız günü gelince ... Uçaklarımızı, gemilerimizi taciz etmeyi bırakın, yazık uçaklarınızın da gemilerinizin de yakıtlarını boşa harcamayın. Dalaşmayın bizimle zaten ekonomik olarak zordasınız... Gerçi AB dayınız, Merkel Halanız, Makron Enişteniz size hemen para basıp veriyor ama, o da zorda şimdilerde, bakarsın bir müddet sonra vermeyebilir, aman dikkat edin kendinize...

13 Haziran 2020 2-3 dakika 1372 denemesi var.
Yorumlar