Çünkü Aşığınım Senin

Ey aşıklar yurdunda yürekleri mest eden güzel ! Gül senin , şarap senin , yol senin ...Neylersin ki senin aşkınla savrulan kül benim ... Bir gidiş olmalı , bir dua olmalı , bir umut olmalı , bir avuç toprak olamalıyım elinde ... Sen sevgilisin , bense aşığın ... Kınama yaptıklarımı katlan bana ... Sabahın şu en kıymetli saatlerine kadar feda edilmiş uykular senin ... Ne olur sevgili kapı arkasından bakma , yoruldum beklemekten kapıda, buyur et .Lütfen içeriye al beni ...Belki ağlayacağım , belki sana sıkıca sarılcak ... Belki de sonsuza dek susacağım... Ama ne olur senden ayrı senden uzakta bırakma beni... Sen yakmadın mı bana bu ateşi ? Üzme beni ey Yıldızları kıskandıran , ey güneşi çatlatan , ey ruhumun mavi ikliminde can hücreme hapsolmuş sevgili... Anlıyorsun değil mi beni ? Yada anlatamıyor muyum ? Bir karar ver . Razıyım ölümlerden ölüm beğenmeye ... Yeter ki senin elinden olsun... Canım paralendi , yüreğim haralendi . Şah damarıma bir kez vur , gül ayinlerinin kokusuyla elinle göm beni ... O zaman belki ruhum Şad olur sevgilim... Karanlıklar biter olur ya salkım saçak kadehlerde senine şarap içeriz ...Bakışmalarında gözbebeklerimizin ... Sonsuzluğunda var olan cennetin...
Ey sevgilim !
Ey benim cennetim !
Ey benim nimetim !
Ey benim huzurum !
Ey benim mutluluğum !

Efendim , efendim bırakma beni çünkü seviyorum ben seni !

Çünkü aşığınım ben senin !


....


Sanma kendini çok uyanık , uykuda bile uyanıklar var !

28 Ocak 2013 1-2 dakika 224 denemesi var.
Yorumlar