Dağılmış Duygularımı Topluyorum

Dağılmış Duygularımı Topluyorum

Tüm çiçekleri severim ben. Yeter ki hepsi güzel koksun. İnsanın hayata bakış açısını öyle değiştiriyorlar ki bilemezsiniz. Papatyayı elime alıp menekşeyi almasam bile, insanlar gibi kıskançlık krizine girmezler. Güllerin dibine su verip de laleleri unutsam, yine bana küsme durumuna gelmezler.

Adeta onlar da biliyorlar duygularımın saflığını. Sadece güzel haberleri duyduğumda sevincimin tarifini anlatamama huyumu gördüklerini sanırım. Bir de kuşların cıvıltıları iyi geliyor bana. Sabahtan akşama kadar dağılmış duygularımı toplamama yardımcı oluyorlar desem yalan konuşmuş olmam. Ne bileyim işte, bir merakım olur bazen. Bir de bakmışım gitmiş uzaklara. Bir korkum olur bazen. Bir de bakmışsın o da zamanla kaybolmuş.Ta uzaklardan çocuk olma isteğim gelir bazen. Bir de bakmışsın uçurtma vermişsin elime o an olmuşum.

Şimdi semaverin kaynadığını söylediler bana, çay demlenmiş. Çekirdeği alıp geliyorum bekleyin. Güzel kokan tüm çiçeklere ve cıvıl cıvıl öten kuşlara selam olsun. 

18 Haziran 2022 30-60sn 87 denemesi var.
Beğenenler (6)
Yorumlar (2)
  • 22 ay önce

    Güne düşen değerli yazınızı kutlarım Enes bey, saygıyla...