Daha Öncede Söyledik Gazla Olmuyor Bu İşler

Hepinizin malumu Avrupa Futbol Şampiyonası çeşitli Avrupa Şehirlerinde devam ediyor son hızla. Daha önce de defalarca söyledik, görsel ve yazılı basında ki arkadaşlarımıza, gaz ile olmuyor bu işler. İtalya Maçından önce gazetelerin başlıklarına bakın ''Haydi efeler Roma'yı yak da gel vur kır parçala.'' Ya siz hastasınız ya da biz anlama özürlüyüz...

Bir futbol maçında, hem de Roma'da İtalyanlar ile oynarken Roma'yı niye yakalım arkadaşlar? Biz salak mıyız bu kadar? Gaz verilir de, böyle de olmaz bu işler... Uçakla Roma'ya indiniz, gidin adamlara ''Oğlum biz Roma'yı yakmaya geldik hem de çıra gibi. Yanımızda benzin gaz yağı, çıra, odun, bilumum aleteler var.'' deyin, deyin de adamlarda, hem kıçıyla gülsün, hem de ''Saf mısınız salak mısınız, sadece bir futbol maçı yapacağız ne bu havalar?'' desinler...

Televizyonlara bakın o da başka bir alem. Mehter Marşı ile millilere ve halka güya hem moral hem de gaz vermeye çalışıyorlar. Bu işler sahaya terini akıtmakla olur, mehter marşı ile, ya da Dağ Başını Duman almış ile olmaz. Daha önce de defalarca söyledik de anlayan kim?

Bir kere Avrupa da UEFA Şampiyonu olan Galatasaray Avrupa Fatihi oluyor, beş on defa Avrupa'da kupa kaldıran İspanyol, İtalyan, Alman, İngiliz takımları hiç böyle tezahüratlara ufacık da olsa prim vermiyorlar, tevazuu elden bırakmıyorlar...

Bizim topçularda havalar bin beş yüz. Bir çokları İngiltere'de, Almanya'da, İtalya'da top koşturuyor tabi hava atmak hakları çocukların. İyi de hava ile cıva ile de olmuyor bu işler. Yuroları cebe indir, milli takımda başarı nanay.

Seneler önce çok kolay yendiğimiz, küçük ülkelerin takımları bile bir aşama kaydettiler, iyi sonuçlar alıyorlar, biz de hala yirmi yıl önceki Galatasaray'ın UEFA şampiyonluğunu, milli takımın on sekiz sene önce ki dünya üçüncülüğünü, bir de altmış sene önce ki 3-1 lik Macaristan galibiyetini konuşur konuşur dururuz. İleriye bakmamız, bu kısır döngüyü kırmamız lazım...

14 Haziran 2021 1-2 dakika 1372 denemesi var.
Yorumlar