Deli Sorular

"Hocam bunca konuşulacak,yazılacak konu varken bu sözlere mi takıldınız?"diye sormayın,gerçekten takıldım hani öğrenciler bilemedikleri soru karşısında ya dudaklarını ıssırırlar ya dişlerini sıkarlar ya kafalarını kaşırlar ya da parmaklarını çıtlatırlar,ben de öyleyim şimdi, nasıl bir çıkarım yapacağım bilmiyorum."Boşuna kafa yoruyorsunuz."da diyebilirsiniz olsun,bana göre beyin jimnastiği bunlar.


Kör aşık mı desem,deli aşık mı desem,aptal aşık mı desem,sadık aşık mı desem,sarhoş aşık mı desem,bilge aşık mı desem önce buna karar veremedim.Peki ne demiş bu şahıs aşık olduğu kıza:

"Bizim aşkımız kitap gibi değil dergi gibidir."


Ne demek istemiş olabilir?Dergiler haftalık,aylık ve yıllık olarak yayımlanır ve her basımında içerikleri ve yazarları değişir yani kitaplara göre hem renklidir hem de sayfaca azdır,abone sayılarının görüşleri doğrultusunda hareket ederler yani hitap ettikleri belirli bir kitle vardır.Kitaplara göre ömrü kısa olur,gel de çık bu işin içinden.Kızın ne düşündüğünü bilmiyorum ama kesin iltifat kabul etmiştir bu sözü ve hatta sevgilisinin yanağına öpücük bile kondurmuştur kim bilir?


Eskiden aşıklar,"ben sana gül demem gülün ömrü kısa olur,"derlerdi şimdikiler kitaptan,dergiden bahsediyor sanki çok kitap okuyormuşlar gibi.


Eşini ve çocuklarını bırakarak kendisinden on yaş küçük,sosyal medyada tanıdığı kişiye kaçan kadına ünlü sunucu sormuş:

"Ekmeksiz kalmayı mı tercih edersiniz internetsiz kalmayı mı?"

Kadın da interneti tercih ederim demiş;internet,eve düşen yıldırım.

İnternetten işi de aşı da aşkı da parayı da bulabiliyorsun...

Bunun içinden de çıkamadım.


Deli deli sorular....

03 Ocak 2024 1-2 dakika 124 denemesi var.
Yorumlar