Delikanlı İnsan

Delikanlılık pantolon giyip,ceketi omzuna takıp elinde tespih sallamakla olmuyor.Zaten delikanlılık sadece erkeklere özgü değildir.Kadın da delikanlı olmalı,arkandan entrikalar çevirmemeli ne düşünüyorsa yüzüne söylemeli.Yeri geldiğinde herkese meydan okumalı.İstediği bir şeyi kadınlığını kullanarak elde etmemeli.Madem kadın ,erkek eşit o halde kadın da erkek gibi ekmeğini taştan çıkarmalı.Doğru bir tanedir her zaman.. Kadın ,erkek fark etmez dokuz köyden kovulacağını da bilse söylemelidir.Ona başka, buna başka konuşmamalıdır.Aslında delikanlılığın en gerektiği yer aşktır.Ama erkekler bu kuralı uygulamazlar çünkü işlerine gelmez.İlk başta kendileriyle ilgili hep doğruyu anlatırlar.Nedense 'O, diğer erkeklere benzemez herkesten farklıdır'.Öğle tanıtır kendisini.. Ya sonra.. Sonrası yoktur işte.Delikanlılığı orda biter. Giderken tenezzül bile etmez gittiğini söylemesi. Sen müneccimsin ya anlamalısındır. Madem gelirken delikanlıca geliyorsun, giderken delikanlıca gitmelisin.Nasıl gelirken şeffaf oluyorsun, giderken de 'Ben bu yüzden gidiyorum 'demelisin.Ama onlar hep öfkelidirler.Kadın merak eder neden gittiğini sorar ,erkek de cevap vermez tersine tepki gösteriri.Tepki gösterir çünkü haksızdır da ondan.İnsan psikolojisi suçlu olduğunu bildiği için hep bağırıp,çağırır.Susmalıdır ona göre kadın,kadın dediğin susacaktır.Neden,niçin diye sormamalıdır.Bir de üstüne kadın bonus olarak şiddet görür.Bu yüzden Kimse demesin bana kadın,erkek eşittir diye tek eşit olduğu nokta ikisinin da aynı insani duygulara sahip olması, tabi bunun farkındaysalar..

07 Temmuz 2011 1-2 dakika 6 denemesi var.
Yorumlar